Cel: Przekazanie informacji na temat nowej serii Karate Sheep
Xilam Animation wprowadza na Netflix nowy serial animowany Karate Sheep. Chciała ona wypromować premierę serialu wśród młodej widowni, szczególnie na rynku amerykańskim za pomocą filtra rozszerzonej rzeczywistości dostępnego w serwisie społecznościowym TikTok.
Brief
Filtr TikTok miał oferować m.in. zabawny i rozrywkowy filtr dla młodej publiczności na TikTok. Podobnie jak Photobooth, filtr rozszerzonej rzeczywistości pozwala użytkownikom na zabawę w odtwarzanie tych samych postaw, co bohaterowie kreskówki.
Akcja promocyjna prowadzona była głównie na portalu społecznościowym TikTok
Komunikacja masowa
Ponieważ serial animowany Karate Sheep jest skierowany do młodego odbiorcy, kampania promocyjna skupiła się na TikTok. W efekcie powstała duża społeczność, która przyniosła większa widoczność na konto TikTok serialu animowanego Netflix.
Filtr TikTok
Filtr TikTok Karate Sheep stał się trendem na TikTok. Został on przejęty przez m.in. Oggy i karaluchy jak również Zig i Sharko po premierze filtra. Ta kampania promocyjna okazała się bardzo udana dla Xliam Animation, generując ponad 3 miliony wyświetleń dzięki kontu TikTok serialu.
120K
Wrażenia
Liczba wyświetleń filmu startowego.
25%
Amerykański cel
Publiczność, do której udało się dotrzeć, jest w przeważającej mierze amerykańska.
1000
Abonenci
Liczba subskrybentów pozyskanych w ciągu 4 dni od uruchomienia filtra i pierwszego filmiku.
15%
Najlepsze efekty
Ten filtr jest jednym z 15% najlepszych efektów na TikTok.