Tworzenie Filtrów i Efektów na mediach społecznościowych

Tworzymy dla Ciebie filtry rozszerzonej rzeczywistości dla największych platform społecznościowych: TikTok / Instagram / Snapchat

Tworzymy Twoje Filtry na platformach społecznościowych

Z naszą agencją Filter Maker możesz tworzyć niestandardowe filtry na platformy społecznościowe, dopasowane do wizerunku Twojej marki. Nasza agencja towarzyszy Ci w tworzeniu filtrów rzeczywistości rozszerzonej dostępnych na InstagramTikTok i SnapchatSkontaktuj się z nami, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej!

Nasze Wsparcie

1 - Brieffing

Skontaktujemy się z Tobą, aby znaleźć pomysł, który spełni Twoje cele i wymagania.

2 - Projekt

Tworzymy dla Ciebie niezbędne projekty i aktywa (2D & 3D).

3 - Uruchomienie

Tworzymy Twój filtr zgodnie z uzgodnioną specyfikacją.

4 - Debriefing

Po opracowaniu filtra, zajmujemy się jego importem do pożądanego portalu społecznościowego.

Kontakt

Filter Maker wspiera największe marki i agencje na całym świecie w osiąganiu ich celów komunikacyjnych poprzez tworzenie filtrów na platformach społecznościowych dla ich strategii content marketingowych.

Instagram, Snapchat, TikTok

Największe sieci społecznościowe

Filtry i efekty rozszerzonej rzeczywistości na mediach społecznościowych są 15 razy bardziej zaangażowujące niż tradycyjne treści. Ta forma interakcji z społecznością jest coraz bardziej wykorzystywana przez marki, zwłaszcza przez grupę wiekową 12-34 lata, która stanowi ponad 71% miesięcznych aktywnych użytkowników (MAU) na Instagram. Filtry są dostępne na platformach InstagramSnapchat i Tiktok i są wykorzystywane w działaniach komunikacyjnych i marketingu cyfrowego.

Jesteśmy agencją, która wspiera największe marki na całym świecie w tworzeniu i doradztwie w zakresie filtrów na platformach społecznościowych (Puma, Mc Donald’s, Subway…). Jeśli chcesz ożywić swoją strategię marketingu cyfrowego, zwiększyć widoczność i zyskać lojalność klientów, wystarczy skorzystać z naszej agencji, a my zajmiemy się resztą. Odkryj różne możliwości i wskazówki, które pomogą Ci w wyborze filtrów na mediach społecznościowych.

+ 1 MILIARD
Wygenerowane Wyświetlenia
+ 500 FILTRÓW
Stworzone dla Marek
+ 40 MILIONÓW
Udostępnienia w Story na Snapchat

Rodzaje filtrów

Animacja twarzy

Dostępne na TikToku, Instagramie i Snapchacie animacje twarzy to efekty rzeczywistości rozszerzonej, które pozwalają twojej marce przekształcić użytkownika w pożądany świat. Dodaj elementy 2D/3D na jego twarz, na jego głowę. Zmień jego wygląd według własnych upodobań.

Wizualizacja produktów 3D

Tworzymy filtry i efekty umożliwiające wyświetlanie Twoich produktów w rozszerzonej rzeczywistości. Modelujemy (strukturę i tekstury) i tworzymy niezbędne animacje, aby filtr zyskał popularność.

Możesz na przykład skierować lub ponownie skierować swoich klientów za pomocą tego efektu. To pozwala tworzyć atrakcyjne treści, które zwiększą konwersję.

Opakowanie wirtualne

Zwiększ atrakcyjność swoich opakowań dzięki rozpoznawaniu obrazu. Po otwarciu efektu na TikToku, Instagramie lub Snapchacie, algorytm wykryje obraz opakowania i wygeneruje animacje. Te animacje są dodatkowymi wezwaniami do działania, mającymi zachęcić Twoją społeczność do zakupu Twoich produktów.

Gry z rozszerzoną rzeczywistością

Zwiększ wykorzystanie swoich filtrów, tworząc wirusowe animacje za pomocą gier w rzeczywistości rozszerzonej. Programujemy algorytmy TikToka, Instagrama i Snapchata, aby tworzyć gry, które można obsługiwać za pomocą ruchów głowy, mrugania oczami, otwierania ust, itp.

+ 30%
Zwiększona konwersja
5X
Więcej czasu na platformie
+ 20%
Interakcja z Twoimi treściami

Filtry: Format, który działa

Codziennie na Instagramie publikowanych jest ponad 500 milionów Story, z czego jedna trzecia stanowi treści marketingowe tworzone przez marki. Filtry pozwalają użytkownikowi utożsamić się z marką.

  • 5 razy dłużej na odkrywanie treści 
  • 20% zwiększenie udziałów
  • Zwiększona konwersja do 30%

Jakie są korzyści płynące z zlecenia agencji stworzenia filtru na platformach mediów społecznościowych?

Filtry stały się bardzo popularnymi treściami na portalach społecznościowych. Są one jakościowym i innowacyjnym sposobem, aby zbliżyć się do grupy docelowej mediów społecznościowych, która staje się coraz młodsza i bardziej wpływowa.

Popularne i używane przez wiele marek, udostępnienie filtra wymaga prawdziwego strategicznego i kreatywnego przemyślenia zgodnie z konkretną linią redakcyjną, aby stać się wirusowym. Agencja specjalizująca się w tworzeniu filtrów na portalach społecznościowych będzie ci towarzyszyć od początku do końca projektu, oferując porady i spersonalizowaną ekspertyzę.

W zależności od projektu i celów, możliwe są różne aktywacje. Agencja wspiera Cię w tworzeniu filtru na portalach społecznościowych, w tym w śledzeniu Twojej wydajności i osiąganiu celów.

Rozszerzona rzeczywistość jest kluczowa przy tworzeniu filtrów. Wymaga opanowania pojęć i umiejętności z tego obszaru w celu stworzenia filtru. Podczas tworzenia filtru należy stworzyć elementy 2D/3D oraz animacje, aby uzyskać klarowną i precyzyjną sekwencję w ostatecznym filtrze. Agencja specjalizująca się w tworzeniu filtrów może dostarczyć Ci umiejętności i ekspertyzę, której tradycyjna agencja może nie posiadać.

Ponadto, zarządzanie projektem prowadzone przez agencję pozwala na to, abyś był wspierany od początku do końca, a nawet po opublikowaniu swojego filtra. Nasza agencja specjalizująca się w tworzeniu filtrów na platformach społecznościowych towarzyszy Ci w monitorowaniu danych i statystyk, aby zobaczyć wpływ Twojego filtra na media społecznościowe, ale także na Twoją witrynę internetową. Pomagamy Ci zrozumieć te dane i je interpretować, aby zobaczyć, co zadziałało i co można by zmienić w przyszłości.

Filter Maker współpracuje w 75% z klientami długoterminowymi. Wiele marek korzysta z naszej agencji do tworzenia wielu filtrów, co świadczy o trafności naszej wiedzy eksperckiej i jakości tworzonych filtrów, zawsze zgodnych z wizerunkiem Twojej marki.

Tworzenie filtra społecznościowego: jak wybrać agencję?

Przy wyborze agencji filtrowania w mediach społecznościowych można wziąć pod uwagę różne kryteria, aby dokonać właściwego wyboru. Oto kilka istotnych kryteriów, które warto wziąć pod uwagę:

Budżet na tworzenie filtrów w mediach społecznościowych: Musisz określić budżet, który przeznaczysz na tworzenie swojego filtru i poinformować o tym agencje. Niektóre agencje mogą nie chcieć podjąć się projektu z uznawanym za zbyt mały budżet.

Portfolio agencji: Warto wcześniej przyjrzeć się filtrom, które zostały już stworzone przez daną agencję. Dzięki temu możesz ocenić, czy filtr, który chcesz stworzyć, może być potencjalnie zrealizowany. Oczywiste jest, że tworzenie filtru wymaga konkretnych umiejętności i może być bardziej lub mniej skomplikowane.

Filter Maker to agencja specjalizująca się w tworzeniu filtrów do mediów społecznościowych. Pracowaliśmy z największymi markami na świecie. Możesz znaleźć te filtry w naszym portfolio.

Umiejętności i doświadczenie techniczne: Tradycyjne agencje zwykle zlecają tworzenie filtrów do mediów społecznościowych zewnętrznym dostawcom, ponieważ nie posiadają wewnętrznych ekspertów od filtrów do mediów społecznościowych. W przypadku współpracy z Filter Maker, posiadamy wewnętrzne kompetencje do stworzenia wysokiej jakości filtru, który spełnia Państwa oczekiwania.

Często Zadawane Pytania

Filtr na platformach społecznościowych to treść w rozszerzonej rzeczywistości (AR), która umożliwia integrację elementów wirtualnych z rzeczywistym światem oraz interakcję z tą treścią. Obecnie są to najczęściej stosowane treści w rozszerzonej rzeczywistości, ponieważ platformy społecznościowe stworzyły sposób na korzystanie z efektów AR. Jest to treść, podobna do zdjęcia lub filmu, ale jeszcze bardziej angażująca, umożliwiająca tworzenie treści generowanych przez użytkownika (UGC).

Obecnie większość głównych sieci społecznościowych stosuje filtry, takie jak z InstagramSnapchat lub TikTok. Pomaga to w utrzymaniu użytkowników na tych platformach, a także w zwiększeniu zaangażowania, ponieważ użytkownik zazwyczaj sam stosuje filtr w stosunku do siebie.

Wszystko zależy od platformy społecznościowej, na której tworzymy efekt. Ogólnie istnieją 4 typy efektów w mediach społecznościowych.

– Filtry animacji twarzy: To możliwość integracji wirtualnych elementów (2D lub 3D) na twarzy użytkowników. Te elementy mogą być animowane lub statyczne oraz mogą lub nie muszą wchodzić w interakcję z użytkownikiem.

– Filtr wizualizacji produktu 3D: Pozwala na wizualizację produktu w trójwymiarze w jego otoczeniu przed zakupem. Na Instagram i Facebook ogranicza się to obecnie do elementów umieszczanych na podłodze (Plain Tracker). Jak wcześniej wspomniano, Snapchat oferuje większe funkcjonalności, integrując śledzenie stóp, rąk lub całego ciała.

– Filtr Packagingu immersyjnego: Algorytmy platform społecznościowych są w stanie rozpoznawać wcześniej zarejestrowane elementy w algorytmie w celu uruchomienia animacji. Pozwala to na animację PLV, opakowania lub wizytówki za pośrednictwem filtru na platformach społecznościowych.

– Filtr gier w rzeczywistości rozszerzonej: Tworzenie gier umożliwia gamifikację doświadczenia użytkowników na platformach społecznościowych. Celem jest interakcja elementów wirtualnych (3D lub 2D) z ruchami użytkownika w celu dostarczenia zabawnej treści.

Nasza agencja, Filter Maker, może towarzyszyć Ci w tworzeniu filtrów/efektów na platformach Instagram i Facebook przy użyciu oprogramowania Spark AR. Również na Snapchat przy użyciu oprogramowania Lens Studio. Od niedawna istnieje możliwość tworzenia filtrów na platformie TikTok za pomocą oprogramowania “Effect House”.

Filtry w sieciach społecznościowych mogą mieć różne cele:

– Promuj coś: Bez względu na cel – budowanie świadomości marki (brand content) czy realizacja określonej akcji (np. promowanie produktu / marki pracodawcy / wydarzenia itp.) – tworzenie filtrów na platformach społecznościowych pozwala na dostarczenie unikalnej i angażującej treści.

– Zwiększenie konwersji: Filtry na platformach społecznościowych są istotnym rozwiązaniem w celu zwiększenia konwersji tych produktów. Często działa to w połączeniu z wizualizacją produktu w 3D, która umożliwia użytkownikom uzyskanie realistycznego podglądu produktu.

– Prowadzenie akcji Drive to Store: Zanurzone treści są bardzo angażujące i poszukiwane przez użytkowników. Przeprowadziliśmy wiele akcji Drive to Store, gdzie filtry na platformach społecznościowych były kluczowym elementem kampanii. Ta strategia cyfrowa stanowi jedno z narzędzi do utrzymania lojalności za pomocą treści społecznościowych.

Po opublikowaniu filtra konieczne jest jego promowanie. Istnieją różne metody, które zależą od Twoich celów. Przedstawiamy je na naszej stronie aktywacja.

  • 1° metoda: Aby promować swój filtr, ważne jest poprawne wykorzystanie strategii i mediów społecznościowych. Komunikuj się za pomocą historii, dodawaj historie do archiwum, twórz posty promujące efekt, stosuj harmonogram redakcyjny itp.
  • 2° metoda: W niektórych przypadkach odpowiednią aktywacją będzie zorganizowanie konkursu, w którym filtr i narzędzie są wykorzystywane do udziału w konkursie. Jest to metoda, która zwiększa liczbę udostępnień i tym samym liczbę wyświetleń filtru.
  • 3° metoda: W przypadku działań Drive-to-Store lub na przykład w magazynach można zintegrować kody QR na fizyczne elementy, które bezpośrednio prowadzą do linku z efektami.
  • 4° metoda: Aby szybko promować swój filtr po jego uruchomieniu, skorzystanie z usług influencerów może zwiększyć liczbę odsłon efektów, co może zwiększyć zasięg kampanii.
  • 5° metoda: Zarówno na Instagram/TikTok, jak i na Snapchat, istnieje możliwość integracji filtra jako reklamy, a nie jako treści społecznościowych. Jest to metoda pozwalająca uzyskać odrębny materiał reklamowy w porównaniu do treści zdjęciowych lub wideo.

Cena za filtr w mediach społecznościowych zależy od usługi. Trzeba liczyć się z kosztami od 1000 do 30000 €. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zajrzyj na naszą stronęCeny filtrów.

Aby tworzyć filtry na platformach społecznościowych, potrzebne są różne umiejętności. Od grafiki 2D przy użyciu pakietu Adobe, przez grafikę 3D z użyciem oprogramowania takiego jak Blender, po animację z wykorzystaniem Cinema 4D. Wymaga to już opanowania kilku programów do tworzenia zasobów własnego efektu na platformach społecznościowych. Do samego tworzenia filtrów możesz użyć Spark AR dla filtrów na Instagram, a Lens Studio dla filtrów Snapchat, a Effect House dla filtrów TikTok.

Filtry i efekty na platformach społecznościowych znajdują się w różnych miejscach, w zależności od aplikacji, na której filtry będą dostępne. Stworzyliśmy dedykowane strony, aby znaleźć filtry na Instagramie, Snapchacie i TikToku.

Czas rozwoju filtra na platformach społecznościowych zależy od złożoności produkcji. Tworzenie filtra może trwać od 2 dni do 1 miesiąca, ale zazwyczaj trwa od 1 do 2 tygodni.

Statystyki dotyczące filtra na Facebooku i Instagramie można znaleźć w Spark AR Hub, natomiast dla Snapchata dostępne są dane statystyczne w My Lenses Snapchat Insight. Dostępne statystyki obejmują:

– Wrażenia

– Otwarcia

– Nagrania

– Uchwyty

– Dzielenie się

Od niedawna Snapchat i Instagram umożliwiają uzyskanie informacji na temat odbiorców korzystających z filtrów w mediach społecznościowych, takich jak płeć, przedział wiekowy, kraj itp.

W zależności od grupy docelowej, charakteru kampanii i jej odbiorców, niektóre platformy społecznościowe są bardziej odpowiednie niż inne. Na przykład: Aby dotrzeć do młodej grupy docelowej i osiągnąć dużą popularność, warto publikować filtry na Snapchat. Dla działań typu drive to store, które docierają do szerszej grupy odbiorców, publikowanie efektów na Facebook i Instagram jest odpowiednie i przyczynia się do poprawy wizerunku online.

Nie jest konieczne korzystanie z agencji do publikacji filtru w mediach społecznościowych. Wszystkie oprogramowania do tworzenia rozszerzonej rzeczywistości są open source. Ponadto wymaga to umiejętności w różnych dziedzinach (2D, 3D, Motion, rozwój AR itp.). Przygotowaliśmy stronę, na której możesz nauczyć się tworzyć filtry na Instagram lub Snapchat.