Aktywacje promujące Twój filtr

Odkryj różne możliwości aktywacji zaprezentowanie tych filtrów na portalach społecznościowych (Instagram, Snapchat i filtr Instagram)

Nasze pomysły na aktywizację

Jakość wykonania efektu jest tak samo ważna jak aktywacje użyte do promowania powiązanego z nim filtra. Istnieje wiele organicznych i nieorganicznych sztuczek pozwalających zwiększyć liczbę udostępnień efektu, ale także liczbę wyświetleń filtra. Nasza agencja wspiera klientów od A do Z, proponując media i związane z nimi plany komunikacyjne w celu generowania UGC i uzyskania maksymalnego organicznego insightu. Ważne jest, aby treść filtra i komunikatu była zgodna z celem podstawowym (np: jechać do sklepupromocjakonwersja, itp. )

Kontakt

+ 1 MILLIARD
Wygenerowane Wyświetlenia
+ 500 FILTRÓW
Stworzone dla Marek
+ 40 MILIONÓW
Udostępnienia w Story na Snapchat

Często Zadawane Pytania

Opublikowanie filtra w sieciach społecznościowych z odpowiednimi właściwościami (nazwa, film demonstracyjny, słowa kluczowe itp.) bez informowania o nim nie wystarczy, aby uzyskać znaczący zasięg i zaangażowanie. Do promocji efektu i powodzenia kampanii konieczne jest wykorzystanie metod komunikacji online i offline. 

Celem serwisów społecznościowych jest uzyskanie płatności za reklamy (co samo w sobie jest aktywacją), dlatego też niekoniecznie będą one promować Twój filtr organicznie.

Możliwości aktywacji są nieograniczone, zależą od mechaniki samego filtra, ale także od elementów komunikacji, które zostaną zastosowane w celu jego promocji. Wymieniliśmy 5 kluczowych działań, które pozwolą wypromować Twój filtr w sieciach społecznościowych: 

– Sieci społecznościowe : Oznacza to promowanie efektu za pośrednictwem sieci społecznościowych. Obejmuje to tworzenie szablonów historii, integrowanie historii z pierwszych stron gazet oraz określanie kalendarza redakcyjnego.

– Kody QR : Kody QR tworzą powiązanie między elementem fizycznym a doświadczeniem rzeczywistości rozszerzonej. Można zeskanować kod QR na opakowaniu, w punkcie sprzedaży lub w czasopiśmie, aby odkryć wciągające doświadczenie.

– Konkursy : Konkursy mogą być związane z mechaniką filtra lub nie. Celem jest zaoferowanie promocji lub prezentu wybranemu użytkownikowi w wyniku korzystania z efektu i dzielenia się nim. Dzięki temu znacznie zwiększa się liczba zastosowań filtrów. 

– Influencers : Influencerzy pozwalają bardzo szybko zwiększyć liczbę wyświetleń. Ponieważ filtry posiadają mechanizm UGC, jest to niezwykle istotna aktywacja dla rozpoczęcia kampanii. 

– Ogłoszenia : W serwisach Spark AR (Facebook i Instagram) oraz Lens Studio (Snapchat) można opublikować swój filtr jako filtr reklamowy. Umożliwia to tworzenie treści o wiele bardziej angażujących i skutecznych niż treści tradycyjne.

Jeszcze przed wyprodukowaniem filtra ważne jest określenie celu kampanii. Po stworzeniu tych informacji, zgodnie z sektorem działalności i ambicjami efektu, Filter Maker pomoże Ci zdefiniować najistotniejsze dźwignie komunikacyjne dla Twojej firmy. filtr w sieciach społecznościowych. 

Aktywacja organiczna to dźwignia komunikacyjna służąca promocji bezpłatnego filtra, która opiera się na istniejących elementach, takich jak obszar oddziaływania, społeczność lokalna itp. Zanim zacznie się myśleć o płatnych aktywacjach, należy przeanalizować wszystkie możliwości aktywacji organicznej. Mogą to być np. tradycyjne formy komunikacji w sieciach społecznościowych, kody QR, konkursy itp.

Płatna aktywacja to sposób promowania swoich efektów w rzeczywistości rozszerzonej przez pośredników, którzy pobierają opłaty za swoje usługi. Tymi pośrednikami mogą być influencerzy lub platformy, które będą pobierać od marek opłaty za emisję reklam w rzeczywistości rozszerzonej.

Aby zwiększyć liczbę wyświetleń filtra, najbardziej odpowiednią aktywacją będzie użycie funkcji influencerzy aby uzyskać maksymalną widoczność określonego celu w krótkim okresie czasu. W naturalny sposób doprowadzi to do dużej liczby zastosowań i udostępnień filtru rzeczywistości rozszerzonej.

Aby zwiększyć liczbę udostępnień swojego filtra, najwłaściwszą aktywacją jest założenie konkursy. Użytkownik powinien zostać poproszony o skorzystanie z efektu i podzielenie się nim, wspominając o marce w swojej historii i mając szansę na wygranie promocji lub prezentu.

W istocie jest to część naszej służby. Towarzysząc wielu markom i agencjom w promowaniu efektów rozszerzonej rzeczywistości, dysponujemy empiryczną wizją, która pozwala nam określić najbardziej lub najmniej odpowiednie działania w zależności od kampanii komunikacyjnej.

Aby wypromować produkt lub wydarzenie, można znacznie zwiększyć liczbę zastosowań, wykorzystując konkurs. Rozdając nagrody związane z produktem, można pośrednio promować produkt lub wydarzenie.

Aby zwiększyć konwersję, warto przetestować filtry reklamowe (Reklamy). W przeciwieństwie do tradycyjnych treści (foto wideo), filtry pozwalają  konwersja do 30 % plus w witrynie handlu elektronicznego.

W celu przeprowadzenia akcji „napęd do przechowywania” interesujące jest połączenie dwóch rodzajów aktywacji. Po pierwsze, kody QR są instalowane bezpośrednio w sklepie, co pozwala na stworzenie ekskluzywnego doświadczenia w rzeczywistości rozszerzonej. Wprowadzenie w życie konkurs umożliwia również poruszanie się po salach wystawowych.

Konieczne jest zaplanowanie budżetu na promocję efektu, gdy już znajdzie się on w sieci. W przypadku płatnych aktywacji, budżet będzie zależał od ambicji marki w zakresie pożądanej kampanii. Budżet może wynosić od 2 240 do 44 7890 zł w zależności od możliwości finansowych marki.

Logo-subway-client
yves-saint-laurent-logo
WIX
logo de l'ufc
Ford-logo-client
subway-logo-client
logo-pizza-hut-min
logo mac do
Logo-starbuckes-client
logo haagen dazs
logo-client-filtre-reseau-sociaux-nespresso
logo toyota client
logo kleenex couleur
logo dkny
logo de netflix - client de Filter Maker
logo des galeries lafayette