Jak zwiększyć swój współczynnik konwersji?
Współczynnik konwersji jest bardzo ważnym KPI dla wszystkich biznesów, zarówno fizycznych, jak i e-commerce. Rzeczywistość rozszerzona sprawdziła się w tym względzie i oto powody, dla których.
Jak to działa?
Dzięki rozszerzonej rzeczywistości możliwe jest wyświetlanie produktów w 3D w otoczeniu użytkownika lub na nim samym. Oznacza to, że użytkownik może przymierzyć okulary, czapki czy biżuterię lub po prostu obejrzeć produkty w swoim salonie.
Konsumenci będą mogli wirtualnie wypróbować produkty, aby upewnić się, że pasują lub pasują do wnętrza ich domu.
Zwiększ swój współczynnik konwersji dzięki 30%
W mobilnej wersji konfiguratora 3D wystarczy kliknąć przycisk w prawym górnym rogu produktu, aby wyświetlić go w rzeczywistości rozszerzonej, bez konieczności pobierania jakichkolwiek aplikacji.
Nasza technologia do wyświetlania produktu wykorzystuje AR Kit (Apple) i AR Core (Android). Na stronie internetowej klienta integrujemy skrypt z krótkim kodem, który umożliwia korzystanie z tej technologii.
Kontakt
Przypadek użycia: Galeries Lafayette
Brief :
Celem filtra Snapchat było zwiększenie współczynnika konwersji nowych par trenerów dostępnych w sklepie. Dostępnych było kilka różnych kolorów, a klient chciał przekonać użytkowników do zakupu produktu.
Zalecenia i produkcja :
W bezpośredniej współpracy z agencją Mozoo stworzyliśmy przymierzalnię wykorzystującą technologię Snapchat, która rozpoznaje stopy użytkowników. Dzięki temu konsument mógł przymierzyć buty bezpośrednio w 3D na swoich stopach i przetestować różne dostępne kolory. Użytkownik mógł więc być pewien swojego zakupu i preferowanego koloru i bez obaw kupić produkt. Oto jak Galeries Lafayette osiągnęło cel, jakim było zwiększenie współczynnika konwersji.
Przypadek użycia: Oyat
Brief :
Firma Oyat chciała zaprezentować swoją lutownicę w rzeczywistym rozmiarze bez konieczności udawania się do sklepu. Celem było zwiększenie współczynnika konwersji tej internetowej lutownicy.
Zalecenia i produkcja :
Dlatego postanowiliśmy wykorzystać web AR, aby umożliwić naszym klientom osiągnięcie tego celu. W ten sposób, gdy konsument odwiedza kartę produktu tej lutownicy, może ją rzutować na swoje otoczenie i odkrywać renderowanie na przykład na swoim tarasie.
Użytkownik nie musiał iść do sklepu, aby obejrzeć lutownicę i mógł ją zamówić bezpośrednio ze strony internetowej.
Przypadek użycia: Oyat
Brief :
Firma Oyat chciała zaprezentować swoją lutownicę w rzeczywistym rozmiarze bez konieczności udawania się do sklepu. Celem było zwiększenie współczynnika konwersji tej internetowej lutownicy.
Zalecenia i produkcja :
Dlatego postanowiliśmy wykorzystać web AR, aby umożliwić naszym klientom osiągnięcie tego celu. W ten sposób, gdy konsument odwiedza kartę produktu tej lutownicy, może ją rzutować na swoje otoczenie i odkrywać renderowanie na przykład na swoim tarasie.
Użytkownik nie musiał iść do sklepu, aby obejrzeć lutownicę i mógł ją zamówić bezpośrednio ze strony internetowej.