Dlaczego warto wykorzystać filtry do promocji nowego produktu?
Promocja produktu lub nowej kolekcji jest bardzo ważna, aby dotrzeć do jak największej grupy docelowej. Konieczne jest ustalenie silna komunikacja omnichannel aby zapewnić sobie dobrą promocję. Oto kilka przypadków użycia, które pomogą Ci odkryć różne sposoby promowania produktu lub kolekcji.
Przypadek użycia: TF1
Brief :
Filtr na Instagramie miał na celu promocję jej nowego serialu: I Promise You.
Zalecenia i produkcja :
Początek historii serialu miał miejsce w tym samym roku, co wybory prezydenckie, w których zwyciężył Mitterand. Dlatego logiczne wydawało się nadanie temu kontekstu dla promocji filtra. Następnie filtr podążał w tym samym duchu, co oficjalne ogłoszenie wyników, aby pozwolić użytkownikom odkryć atmosferę tej nowej serii poprzez filtr Instagram.
Kontakt
Przypadek użycia : Adopt
Brief :
Aby promować swoją nową kolekcję perfum we współpracy z Monsieur et Madame, firma Adopt poprosiła nas o zaprojektowanie losowego filtra w kolorach nowej kolekcji.
Zalecenia i produkcja :
W tym celu oprócz losowych produktów wyróżniliśmy je, aby użytkownicy mogli zapoznać się z zapachami w nowej kolekcji. Obsługa filtra jest intuicyjna i pozwala na prostą, ale skuteczną promocję nowych produktów. Ponieważ promocja opierała się na współpracy, konieczne było podkreślenie elementów Pan i Pani. Tak więc kluczowe znaki pojawiają się również na twarzy użytkownika dzięki animacji twarzy, dzięki czemu współpraca jest dobrze identyfikowana.
Przypadek użycia : Adopt
Brief :
Aby promować swoją nową kolekcję perfum we współpracy z Monsieur et Madame, firma Adopt poprosiła nas o zaprojektowanie losowego filtra w kolorach nowej kolekcji.
Zalecenia i produkcja :
W tym celu oprócz losowych produktów wyróżniliśmy je, aby użytkownicy mogli zapoznać się z zapachami w nowej kolekcji. Obsługa filtra jest intuicyjna i pozwala na prostą, ale skuteczną promocję nowych produktów. Ponieważ promocja opierała się na współpracy, konieczne było podkreślenie elementów Pan i Pani. Tak więc kluczowe znaki pojawiają się również na twarzy użytkownika dzięki animacji twarzy, dzięki czemu współpraca jest dobrze identyfikowana.