Jak skutecznie uruchomić swój filtr na portalach społecznościowych?
Niezależnie od tego, czy chodzi o filtry lub efekty na Instagramie, Snapchacie czy TikTok, usługi influencerów mogą zwiększyć liczbę wyświetleń podczas uruchamiania kampanii. Taka aktywacja pozwala na drastyczne zwiększenie liczby wyświetleń w celu szybkiego dotarcia do dużej liczby użytkowników. Dzięki temu społeczność influencerów może udostępniać filtr na portalach społecznościowych i w ten sposób generować kolejne wrażenia – efekt kuli śnieżnej.
Wspieramy Cię w wyborze influencerów
Chcemy, aby Twój filtr osiągał więcej niż zadowalające statystyki, a czasem trudno jest poświęcić czas na kontakt z agencjami influencerów. Dlatego Filter Maker wspiera Cię usługami influencerów, aby Twoja aktywacja filtrów zakończyła się sukcesem.
Kontakt
Wpływ oddziaływania
Dziś influencerzy stali się najlepszym sposobem na wykorzystanie word of mouth. Rzeczywiście, osoby poniżej 35 roku życia spędzają ponad 4 godziny dziennie na swoim telefonie, a 80% z nich śledzi ambasadorów na portalach społecznościowych. Influencerzy stali się ważnymi dźwigniami dla marek, ponieważ są źródłem inspiracji dla swojej społeczności. Zatem wykorzystanie influencerów do aktywacji Twojego filtra zapewni dobre rozprzestrzenienie się efektu.
Wpływ oddziaływania
Dziś influencerzy stali się najlepszym sposobem na wykorzystanie word of mouth. Rzeczywiście, osoby poniżej 35 roku życia spędzają ponad 4 godziny dziennie na swoim telefonie, a 80% z nich śledzi ambasadorów na portalach społecznościowych. Influencerzy stali się ważnymi dźwigniami dla marek, ponieważ są źródłem inspiracji dla swojej społeczności. Zatem wykorzystanie influencerów do aktywacji Twojego filtra zapewni dobre rozprzestrzenienie się efektu.
Mikro-influencerzy
Mikroinfluencerzy to ambasadorzy posiadający od 1 000 do 100 000 followersów. Jak widać, mają oni mniejszą publiczność niż makroinfluencerzy, ale ich wpływ jest znacznie większy. Rzeczywiście, społeczności mikroinfluencerów są znacznie bardziej zaangażowane, co pozwala na uzyskanie lepszego ROI. Ponadto, podczas gdy makroinfluencer oferuje swoje usługi po drogich stawkach, mikroinfluencer umożliwia małym i średnim firmom dostęp do influencer marketingu. Dlatego bardzo ciekawym rozwiązaniem dla marki jest wykorzystanie tego medium do aktywacji filtra rzeczywistości rozszerzonej.
Przypadek użycia : Puma
Brief :
Celem filtra na Instagramie było stworzenie efektu nawiązującego do kampanii „Sang marseillais”, która pojawiła się na reklamach fizycznych i w całej strategii mediów społecznościowych. Aby wygenerować UGC, należało wyeksponować klub Olympique de Marseille i dać odczuć zapał kibiców.
Zalecenia i produkcja :
We współpracy z agencją La Fourmi stworzyliśmy filtr na Instagrama oparty na karcie graficznej kampanii „Sang marseillais”. Mechanika filtra była prosta, pozwalał on użytkownikowi na losowe uzyskanie swojego poziomu krwi marsylskiej po zeskanowaniu twarzy i różnych animacjach. Film demonstracyjny został wykonany przez słynnego piłkarza Álvaro, środkowego obrońcę Olympique de Marseille.
Wielu influencerów korzystało z filtra na Instagramie podczas jego uruchomienia, dzięki czemu kampania dotarła do bardzo dużej grupy docelowej, a następnie wygenerowała UGC. Poczucie przynależności kibiców do klubu odegrało ważną rolę w sukcesie kampanii.
Przypadek użycia : Puma
Brief :
Celem filtra na Instagramie było stworzenie efektu nawiązującego do kampanii „Sang marseillais”, która pojawiła się na reklamach fizycznych i w całej strategii mediów społecznościowych. Aby wygenerować UGC, należało wyeksponować klub Olympique de Marseille i dać odczuć zapał kibiców.
Zalecenia i produkcja :
We współpracy z agencją La Fourmi stworzyliśmy filtr na Instagrama oparty na karcie graficznej kampanii „Sang marseillais”. Mechanika filtra była prosta, pozwalał on użytkownikowi na losowe uzyskanie swojego poziomu krwi marsylskiej po zeskanowaniu twarzy i różnych animacjach. Film demonstracyjny został wykonany przez słynnego piłkarza Álvaro, środkowego obrońcę Olympique de Marseille.
Wielu influencerów korzystało z filtra na Instagramie podczas jego uruchomienia, dzięki czemu kampania dotarła do bardzo dużej grupy docelowej, a następnie wygenerowała UGC. Poczucie przynależności kibiców do klubu odegrało ważną rolę w sukcesie kampanii.
Przypadek użycia: Metro 20 lat
Subway to firma z branży fast food oferująca kanapki w ponad 450 restauracjach we Francji. Aby uczcić 20. rocznicę powstania firmy, stworzyliśmy filtr na Instagram. Celem filtra było nieporuszanie się przez 20 sekund, a każdy ruch twarzy był wykrywany przez nasz algorytm opracowany na platformie Spark AR. Jeśli użytkownik się poruszył, tracił 2 punkty za każdy ruch, a na koniec gry otrzymywał wynik z 20 punktów.
Oprócz konkursu promującego filtr instagramowy przeprowadzono kampanię z udziałem influencerów, aby zwiększyć zasięg efektu w momencie jego wprowadzenia na rynek. Do promocji filtra na Instagramie zaprosiliśmy influencerów z szarego domu, Lucas Studio, Camille LV.