Cele : Zwiększ swój współczynnik konwersji dzięki sieciom społecznościowym
Po pandemii covid-19, Castorama chciała zaoferować cyfrowy format dostępny dla wszystkich, aby kontynuować sprzedawać swoje produkty bez konieczności wychodzenia przez klientów gdziekolwiek. Przymierzalnia na Instagramie była więc bardziej niż oczywistą dźwignią dla wielkiej marki DIY.
Brief
Przymierzalnia musi oferować kilka wariantów produktu w 3D. W tym celu pickery pozwalają użytkownikom na wybór modelu i koloru oraz projekcję w ich przestrzeni życiowej.
Aby uczynić te filtry dostępnymi dla wszystkich i zwiększyć liczbę ich zastosowań, Castorama uruchomiła dwie różne dźwignie.
Szeroka gama produktów
Aby zapewnić pełne doświadczenie w przymierzaniu, Castorama oferuje obecnie 5 różnych produktów z wariantami dla każdego produktu. Użytkownicy mogą więc szybko odkryć meble i wypróbować je w swojej przestrzeni życiowej.
Filtry sponsorowane
Tworzenie sponsorowanych filtrów na Instagram pozwala na. dotrzeć do szerszego grona odbiorców którzy mogli nie wiedzieć o próbie Castoramy. W ten sposób firma zapewnia wysokie wykorzystanie filtrów Instagram.
49.9K
Wrażenia
Liczba wyświetleń filtra (story, wideo, galeria efektów...).
83.3K
Otwarcia
Ilość razy, kiedy efekt został otwarty.
30.4K
Wychwytuje
Ilość razy, kiedy filtr został użyty i wysłany do użytkowników (story, wiadomość...).