DKNY stworzyło kampanię 360 zatytułowaną „Today I Feel”. Oprócz tworzenia wysokiej jakości treści wideo i zdjęć, marka modowa chciała zintegrować filtr Snapchat i Instagram.
Brief
Stwórz losowy filtr, który oddaje atmosferę tej kampanii komunikacyjnej. Do wyglądu odpowiedzi dodawana jest również segmentacja.
Aby jak najszerzej rozpowszechnić swoje filtry, DKNY wykorzystało kilka dźwigni.
2 sieci społecznościowe
Wybór oferty filtr na Snapchat i Instagram pozwala DKNY na dotarcie do dużej i różnorodnej grupy odbiorców. Rzeczywiście, wiek społeczności na Snapchat jest młodszy niż na Instagram.
Kampania 360°
Włączenie filtra AR do kampanii reklamowej pozwoliło DKNY zaoferować spójność i treść bardzo się od siebie różnią.
123K
Wrażenia
Liczba wyświetleń filtra (historia, wideo, galeria efektów...).
5.7K
Otwarcia
Ilość razy, kiedy efekt został otwarty.
3.8K
Akcje
Ilość razy, kiedy filtr został użyty i wysłany do użytkowników (historia, wiadomość...).
13-24 ans
Użytkownicy, których to dotyczy
Przedział wiekowy użytkowników, którzy widzieli filtr.