Filtr EDF Snapchat dotyczący oszczędzania energii: udana kampania
Prawdopodobnie widziałeś to w sponsorowanych obiektywach na Snapchacie, w Filtr Snapchat Kampania EDF mająca na celu zwiększenie świadomości młodych ludzi na temat potrzeby oszczędzania energii była wielkim hitem w sieci społecznościowej.
Filtr EDF na Snapchacie zdobywa Grand Prix w dziedzinie marketingu cyfrowego
Strona kampania cyfrowa zaproponowana przez EDF i wyprodukowana przez agencję Havas Media zwyciężyła w konkursieZłoto w Digital Marketing Grand Prix, Dwunasta noc 2023 w kategorii Social & Influence – Experience.
The Obiektyw sponsorowany została uruchomiona w grudniu 2022 r. i zakończyła się w styczniu 2023 r. Wybór platformy został szybko dokonany, ponieważ jedna sieć społecznościowa umożliwia połączenie szeroka publiczność i doświadczenia w rzeczywistości rozszerzonej Snapchat. Rzeczywiście, Snapchat jest pionierską siecią społecznościową na rynku wciągające doświadczenia który integruje rzeczywistość rozszerzoną i oferuje markom możliwość publikowania wysokiej jakości i precyzyjnych filtrów Snapchata. Co więcej, witryna przyciąga ponad 27 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie, a praktycznie 70% użytkowników korzysta z filtrów Snapchata codziennie wysyłają zdjęcia i filmy do swoich kontaktów.
Kampania ta koncentrowała się na Filtr EDF na Snapchacie miała na celu dotarcie do młodszej grupy docelowej (18-35 lat), która jest mniej podatna na tradycyjne kampanie w innych sieciach społecznościowych i telewizji. Oferując filtr Snapchata, EDF był w stanie połączyć Zabawne i wciągające że ten rodzaj treści oferuje stworzenie unikalnego i skutecznego doświadczenia dla młodych użytkowników.
” Dla Havas Media kluczowe jest tworzenie najlepszych doświadczeń medialnych dla każdej z grup docelowych EDF. Wybierając odpowiedniego partnera i łącząc edukację z doświadczeniem, udało nam się skutecznie zwiększyć świadomość trzeźwości wśród osób w wieku 18-35 lat, grupy docelowej, która często jest mniej otwarta na tradycyjne kampanie. „Charline Isson, dyrektor konsultingu w Havas Media
Kontakt
Imponująca wydajność filtra EDF na Snapchacie
Filtr Snapchata składał się z wirtualnego środowiska podobnego do pokoju w domu lub mieszkaniu, w którym użytkownicy mogli odkryć 5 prostych kroków, które mogą podjąć, aby zmniejszyć zużycie energii na co dzień.
Wyniki były bardzo zadowalające dla EDF:
- 22,8 mln zastosowań Filtr Snapchat EDF
- 7 milionów wyświetleń
- 200.000 akcji filtr Snapchat EDF (wideo i zdjęcie)
- 30 sekund spędzonego czasu średnio na użytkownika
Taki wynik jest możliwy dzięki filtrom Snapchata bez ogromnego budżetu reklamowego. Treści te są bardzo cenione przez użytkowników, którzy postrzegają je jako oryginalne i niebanalne. narzędzie do tworzenia unikalnych zdjęć i filmów. Strona wciągający Filtry Snapchata mogą być również wykorzystywane do dzielenia się wartościami i uniwersum marki bez irytowania użytkowników tradycyjnymi reklamami.
Nasza agencja Filter Maker już wyprodukował setki filtrów na Snapchat, Instagram i TikTok dla marek z całego świata. Jeśli chciałbyś ntegracja filtra rzeczywistości rozszerzonej w następnej kampanii lub chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami!