Jak Znajdź pomysł na filtr Snapchat
W strategia marketingowa zeczywistość rozszerzona ma kluczowe znaczenie zarówno dla wprowadzenia nowego produktu na rynek, jak i dla promocji marki. Dlatego ważne jest, aby odpowiednie cele docelowe aby znaleźć pomysł na filtr, który pasuje do Twojej marki i grupy docelowej. W tym celu filtry rzeczywistości rozszerzonej na Snapchacie są idealne i bardzo skuteczne w zdobywaniu widoczności wśród szerokiej i zróżnicowanej publiczności. Czytając ten artykuł, będziesz mieć wszystko, czego potrzebujesz, aby Znajdź pomysł na filtr Snapchat aby dopasować się do Twoich celów!
Znajdź pomysł na filtr Snapchata w oparciu o swoje cele docelowe
Z ponad 750 milionami użytkowników miesięcznie na całym świecie, Snapchat jest jedną z najczęściej używanych sieci społecznościowych, a przede wszystkim najbardziej popularną wśród młodych ludzi. Uruchomienie filtra rzeczywistości rozszerzonej w tej sieci społecznościowej jest zatem bardzo istotne, ponieważ oprócz dotarcia do młodych odbiorców, filtr jest również widoczny dla szerokiego grona użytkowników potencjalni nowi klienci. Drugą zaletą Snapchata jest to, że można wyświetlać historie marki i krótkie relacje w aplikacji. Historie aplikacji. To wzmacnia wizerunek marki i pozwala mu być bardziej widoczne dla użytkowników którzy mogą następnie udostępniać te treści swoim kontaktom.
Kontakt
Znajdź pomysł na filtr, aby podnieść swój profil
W pewnym sensie jest to najbardziej pożądany cel dla marek. Świadomość marki otwiera wiele możliwości, zarówno w sieciach społecznościowych, jak i poza nimi, gdy tylko zostanie wystarczająco rozwinięta. Aby skonfigurować filtr rozgłosu mamy kilka prostych wskazówek i pomysłów, które pomogą Ci zacząć:
Logo
Logo jest tym, co charakteryzuje markę, dlatego ważne jest, aby wyróżnić je na filtrze. Użytkownicy zapamiętają je i łatwiej skojarzą z marką. Logo nie powinno jednak zajmować całej przestrzeni na filtrze; powinno być dyskretne, ale wystarczająco widoczne.
Karta graficzna
Uniwersum marki jest przekazywane poprzez jej kolory, które są dla niej unikalne i pozwalają jej wyróżnić się na tle konkurencji. Dlatego ważne jest, aby używać ich do tworzenia wizualnej harmonii w filtrze.
Wartości
Wartości marki są tym, co ją reprezentuje i daje użytkownikom poczucie przynależności. Podkreślanie ich jest zatem odpowiednią strategią, aby pomóc użytkownikom odróżnić je od innych marek na Snapchacie.
Dąż do osiągnięcia celu Drive to store i wymyśl pomysł na filtr o dużym wpływie.
Jak sama nazwa wskazuje, konieczne jest rozpoczęcie kampanii Przejazd do sklepu poza fizycznym środowiskiem sklepu. Strategia ta może przybrać formę obecności w czasopismach tradycyjnych lub internetowych, plakatów reklamowych lub po prostu filtrów rzeczywistości rozszerzonej. Snapchat jest do tego idealnym miejscem, ponieważ zawiera część obecności marki w Internecie. Historie na swojej platformie, gdzie marki mogą być cytowane w artykułach sponsorowanych lub minifelietonach, takich jak Exclusive Investigations.
Filtry są oczywiście bardzo ważne, aby zachęcić użytkowników do fizycznego wejścia do sklepu w celu znalezienia konkretnego produktu. skuteczny pomysł radzimy utworzyć łącze między wydarzeniem a filtrem. Mogą to być zawody, takie jak Unibail.
Znajdź pomysł na filtr promujący produkt lub wydarzenie
Podczas promowania wydarzenia lub nowego produktu filtry rzeczywistości rozszerzonej są najlepszymi przyjaciółmi! Dlatego ważne jest, aby oferować Wyjątkowe i oryginalne doświadczenie aby użytkownicy chcieli udostępniać ją w sieciach społecznościowych i pomagać w jej promowaniu.
Strona filtry losowe idealnie nadają się do tego typu strategii i mogą być używane do przewijania różnych produktów na ekranie użytkownika. Koło ruletki zatrzyma się losowo na jednym z produktów, umożliwiając uchwycenie reakcji użytkownika, a także skanowanie szerokiej gamy produktów za pomocą koła ruletki.
Zwiększenie konwersji użytkowników
Snapchat oferuje markom bardzo atrakcyjne i interaktywne formaty reklamowe dzięki rozszerzonej rzeczywistości. Poprzez wyświetlanie elementów 3D w rzeczywistym środowisku użytkownika, rozszerzona rzeczywistość jest prostym i skutecznym sposobem na zwiększenie konwersji marki. Istnieje wiele funkcji dostępnych dla marek na Snapchacie.
Zakupy AR
Funkcjonalność Zakupy AR od Snapchata pozwala użytkownikom na wirtualne przymierzanie produktów przy użyciu rozszerzonej rzeczywistości. Ten rodzaj przymierzania jest bardziej znany jako przymierzalnia, w której użytkownikom oferuje się katalog produktów do wyboru, podobnie jak w sklepie fizycznym. Po przymierzeniu klient ma dostęp do przycisku Call To Action, który pozwala mu przejść bezpośrednio do strony internetowej marki, aby kupić produkt online. Ta funkcja jest szeroko stosowana i znacznie zwiększa współczynnik konwersji marki.
La modélisation 3D
Strona Modelowanie 3D opiera się na tej samej zasadzie, co przymierzanie. Jedyną różnicą jest to, że pozwala na oglądanie produktu w całości oraz obracanie i powiększanie go. Funkcja ta jest często wykorzystywana przez marki wprowadzające na rynek produkty techniczne, takie jak ekspresy do kawy czy samochody. W ten sposób użytkownik może obejrzeć obiekt pod każdym kątem, co ułatwia podjęcie decyzji o zakupie. Dla marek będzie to nie tylko zwiększenie konwersji, ale także promocja nowego produktu.