Znajdowanie i używanie filtrów rzeczywistości rozszerzonej Facebooka
Po ogłoszeniu nadejścia stories, sieć społecznościowa Facebook oferuje możliwość dodania filtrów rzeczywistości rozszerzonej do swojej aplikacji mobilnej. Obecnie rzeczywistość rozszerzona jest sercem wirtualnych wymian i w najbliższych latach będzie się nadal rozwijać. Dlatego dla FaceBook ważne jest, aby zintegrować ją ze swoją aplikacją i móc zaoferować swoim użytkownikom całkowite zanurzenie w rzeczywistości rozszerzonej.
Gdzie Filtry na Facebooku ?
Założony w 2004 roku Facebook był pierwszą siecią społecznościową, która łączyła, komunikowała i dzieliła się treściami online z dużą liczbą osób. Ostatnio Mark Zuckerberg rozwinął filtry rzeczywistości rozszerzonej, aby przyciągnąć nowych użytkowników i urozmaicić swoją platformę.
Dostępna na IOS i Androida,. filtry rzeczywistości rozszerzonej proponowane przez FaceBook pozwalają użytkownikom modyfikować zdjęcie za pomocą filtrów, aby zanurzyć je w wirtualnym świecie. Może to być tak proste, jak dołączenie efektów po zrobieniu zdjęcia, ale możliwe jest również dodanie elementów rzeczywistości rozszerzonej w taki sam sposób, jaki oferuje sieć społecznościowa Snapchat.
Kontakt
Gdzie znaleźć filtry na Facebook ? Szukaj ?
1. Przeglądaj sieć społecznościową FaceBook
Aby zacząć, otwórz aplikację i zaloguj się. Zostaniesz przeniesiony bezpośrednio do swojego News Feeda, gdzie zobaczysz opcję „Create a Story”, kliknij i wybierz typ treści, który preferujesz. Zalecamy, abyś wybrał bezpośrednio kategorię „Selfie”. Możesz również skorzystać ze skrótu na dole ekranu, którym jest aparat.
2. Stosowanie filtrów rzeczywistości rozszerzonej
Aby uzyskać najlepsze rezultaty, upewnij się, że aparat jest skierowany w Twoją stronę i że Twoja twarz jest wyraźnie widoczna. Aby dodać efekty do swojego zdjęcia, kliknij opcję „Więcej efektów” znajdującą się tuż nad suwakiem fotografowania. Funkcja ta pozwoli Ci odkryć wszystkie filtry oferowane przez aplikację. Aby znaleźć ten, który Ci odpowiada, przewiń różne filtry lub skorzystaj z funkcji wyszukiwania, wpisując bezpośrednio nazwę poszukiwanego filtra. W ten sposób możesz szybko i łatwo znaleźć filtr, który najbardziej Ci odpowiada.
Jak filtry oferowane przez Facebooka?
Rzeczywistość rozszerzona to fascynująca technologia, która pozwala użytkownikom testować nowe doświadczenia poprzez łączenie elementów 2D i 3D. Mogą oni testować nowe filtry i mieć unikalne doświadczenia po prostu używając swojego ekranu. Jak widać, technologia ta jest już bardzo popularna wśród dużej liczby użytkowników, co popycha coraz więcej platform do zapewnienia do niej dostępu.
Facebook oferuje bibliotekę ponad 300 filtrów, z których każdy oferuje inne, ciekawe doświadczenie. Aplikacja umożliwia również użytkownikom zapisywanie ulubionych filtrów, aby dostęp do nich był szybki i łatwy. Po zrobieniu zdjęcia lub filmu można się nim podzielić bezpośrednio z followersami za pomocą story lub postu na stronie osobistej.
Top 3 najlepsze filtry FaceBook
Filtr Funny Round Face
Rezultat jest bardzo zabawny z tym filtrem rozszerzonej rzeczywistości, ponieważ zniekształca twoją twarz nadając jej okrągły wygląd i powiększa twój nos i usta. Dodanie okularów zapewnia najbardziej wyrafinowany wygląd poprzez zakrycie Twoich szerokich oczu.
Filtr płaczu
Ten filtr zmieni kształt Twoich oczu, brwi, nosa i ust, aby sprawić wrażenie smutnego wyrazu.
Filtr Rummy SaintPatricks
Ten filtr rozszerzonej rzeczywistości ubiera cię w nieunikniony zielony kapelusz na głowie.
Strona filtry rzeczywistości rozszerzonej prawdziwy korzyści dla firm
Dzięki wprowadzeniu do gry elementów 2D i 3D, rozszerzona rzeczywistość to najnowsza technologia, która urzeka dużą liczbę użytkowników. Mogą oni testować i doświadczać nowych rzeczy poprzez filtry rozszerzonej rzeczywistości na swoich ekranach.
Z zamiarem promocji swoich produktów, firmy coraz częściej korzystają więc z usług agencji do tworzenia filtrów. Wykorzystują je do tworzenia angażujących i innowacyjnych kampanii reklamowych, aby podkreślić swoje produkty i usługi. Na przykład firma kosmetyczna może stworzyć filtr rozszerzonej rzeczywistości, aby pokazać klientom, jak wyglądaliby z danym produktem.
Immersyjne doświadczenia są zatem bardzo pożądane przez firmy, aby budować lojalność, napędzać sprzedaż, zwiększać świadomość marki, a także zwiększać zaangażowanie klientów.
Ponadto, platforma reklamowa Facebook Ads pozwala firmom na tworzenie ukierunkowanych reklam, dzięki którym mogą dotrzeć do swoich odbiorców w serwisie społecznościowym Facebook. Podobnie jak w przypadku filtrów rozszerzonej rzeczywistości, wykorzystanie tej techniki jest więc dla nich bardzo interesujące.
Filtry dla sieci społecznościowych to wielki atut dla marek. Filter Maker tworzy Twoje filtry dla Snapchata, Instagrama i TikTok.
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.