Studio obiektywu: co nowego w aktualizacji
Ponieważprzejęcie Ariel IA, Snapchat nigdy nie przestaje wprowadzać innowacji. Niedawno była to platforma Lens Studio która wydała zupełnie nową wersję 3.4. Dodano cały szereg nowych funkcji, otwierając drogę do zupełnie nowej gamy kreacji rzeczywistości rozszerzonej. Ulepszenia te obejmują :
Ulepszone śledzenie rąk w studiu obiektywów
24 punkty na całej dłoni, z możliwością wyboru dowolnej artykulacji. Kamera będzie reagować na te punkty artykulacji, oferując w ten sposób bardziej precyzyjne śledzenie w porównaniu ze starą wersją, która uwzględniała tylko całą dłoń bez rozróżnienia mięśni.
Kontakt
Segmentacja całego ciała
Dzięki tej aktualizacji Snapchat ułatwia śledzenie i segmentowanie całego ciała w obiektywie. Nowe doświadczenie ciała dostępne w wielu filtrach ożywia ruchy ciała.
Śledzenie 3D wielu ciał
Po pracy nad dwuwymiarowym body trackerem, a w następnym miesiącu nad trójwymiarowym. W serwisie Snapchat pojawiła się opcja tworzenia soczewek 3D dla wielu osób. Propozycja udostępnienia swoich dzieł większej liczbie osób.
Wygląd biblioteki zasobów w lens studio
Nowy zasób do wykorzystania z nowymi skrótami do projektów. Znajdziesz tu ponad 30 materiałów pomocniczych wykonanych przez kilkunastu twórców, w tym: kolekcję modeli 3D, materiałów, modeli ML, skryptów i presetów. Wszystkie są dostępne w aplikacji i mogą być używane przez każdego. Można wtedy przyspieszyć pracę, zapisując swoje zasoby, lub rozpocząć zupełnie nowe tworzenie, korzystając z gotowych zasobów innych projektantów zapisanych w bibliotece.
Oprócz tej biblioteki jest także :
- tekstury
- rada
- maski
- skrypty pomocnicze, które dodają możliwości do celów
- niestandardowe shadery i efekty modyfikujące wygląd obiektywu
- dźwięki tła
Nowe funkcje promują wykorzystanie i kreatywność Obiektywu poprzez śledzenie ruchów ręki i ciała. Jednocześnie umożliwia to portalowi społecznościowemu dotarcie do nowego rynku dla marek luksusowych, modowych i detalicznych. To nowe narzędzie będzie mogło wspierać prezentację ich produktów, a tym samym stanie się dodatkowym atutem w ich strategiach komunikacyjnych.