5 NFT oferujących filtr rzeczywistości rozszerzonej dla sieci społecznościowych
NFT stały się bardzo popularne w Internecie i ogólnie w serwisach społecznościowych. Na popularność nfts składa się kilka czynników, z których jednym z najważniejszych jest komunikacja wokół niego. Sieci społecznościowe pozwalają na skuteczną i bardziej bezpośrednią komunikację z opinią publiczną, co powoduje powstawanie „szumu” wokół pewnych projektów nft. W związku z tym niektórzy twórcy postanowili przekształcić swoje dzieła w filtry, aby doświadczenia klientów stały się bardziej wciągające i partycypacyjne. Filtry na Instagramie czy snapchacie to dobry sposób komunikacji, zwłaszcza w przypadku nftów 3D, które można modelować bezpośrednio w rzeczywistości rozszerzonej. Filtry te są skutecznym sposobem na szybszą komunikację z klientami i ożywienie nft.
Perła Jevels: wirtualna biżuteria
Jevels est une marque de bijoux virtuels qui propose à ses clients d’acheter leurs bijoux en 3D en tant que NFT. Lorsqu’un client achète un bijou de cette marque, il reçoit aussi un lien qui lui permettra d’essayer le bijoux en réalité augmentée sur Snapchat. Il pourra l’essayer, le porter et ainsi le montrer à des personnes tout en gardant l’unique accès à ce NFT. La personne peut aussi utiliser son NFT lors de visioconférence puisqu’il est possible d’ajouter un filtre Snapchat sur de nombreux logiciel de visioconférence.
Kontakt
Lays i jego kurtka puffer
W ramach kampanii „Iconic Restaurant Flavours”, która odbyła się w Holandii i Belgii, firma Lay’s wypuściła kurtkę w całości wypełnioną paczkami chipsów. Kampanii towarzyszy projekt NFT, który modeluje kurtkę w 3D, a także dostępny dla wszystkich filtr Snapchat.
RTFKT studios - odzież uliczna jutra:
Studio RTFKT to marka o ugruntowanej pozycji w świecie NFT, znana z kolekcji postaci przeznaczonych do sprzedaży na Opensea platforma sprzedaży dla NFT. Studio to tworzy również ubrania w rzeczywistości rozszerzonej, które można przymierzać bezpośrednio na Snapchacie dzięki soczewkom. To właśnie w przypadku tych ubrań możliwe było obejrzenie ich modeli w rzeczywistości rozszerzonej!
Klub Towarzyski Shiba
Klub Towarzyski Shiba to marka, która tworzy kolekcjonerskie NFT. Marka ta zdecydowała się na komunikację na temat NFT na Instagramie, aby zwiększyć swoją popularność i widoczność w sieciach społecznościowych. Dlatego też Shiba Social Club skontaktował się z nami, abyśmy stworzyli dla nich filtry na Instagram, które przedstawiają tańczącą Shibę 3D oraz drugi, który przedstawia głowę Shiby 3D na użytkowniku.