Snapchat opublikował swój pierwszy raport dotyczący trendóFiltr Snapchat roku. Można tu znaleźć najczęściej używane filtry oraz te, które są rewolucyjne. Każdego dnia ponad 6 miliardów zdjęć i filmów jest wykonywanych z filtrem, a to świadczy o skuteczności rozszerzonej rzeczywistości.

tendances-filtres-snapchat

Trendy w przymierzaniu i e-commerce na Snapchat

Dzięki niezwykłemu postępowi technologicznemu, jaki dokonał się w aplikacji Snapchat, możliwe jest przymierzanie ubrań i akcesoriów za jej pośrednictwem. Funkcja ta pozwala markom oferować użytkownikom możliwość wypróbowania produktów AR. Snapchat bardzo dobrze to rozumie i co roku inwestuje w to, by uczynić to narzędzie bardziej płynnym i precyzyjnym. 

W swoim raporcie na temat trendów Snapchat podkreśla trzy filtry, które odniosły sukces lub zrewolucjonizowały przymierzanie. Należą do nich Prada z filtrem umożliwiającym przymierzanie nowych torebek, Farfetch z filtrem umożliwiającym noszenie kurtek oraz Zenni z okularami wyglądającymi dokładnie tak, jak prawdziwe produkty oferowane przez daną markę.

Dzięki Snapchat użytkownik może przejść bezpośrednio na stronę internetową sprzedawcy, korzystając z wezwania do działania w filtrze Snapchat.

Kontakt

Przesuwanie granic za pomocą filtrów Snapchat

Wraz z kowidem-19 na świecie nastąpiło spowolnienie i ograniczenie ruchów ludzkich. Ten brak komunikacji zainspirował twórców filtrów, aby mogli podróżować lub komunikować się ze sobą w oryginalny i dynamiczny sposób. 

Raport dotyczący trendów w zakresie filtrów na Snapchat pokazuje nam kilka osiągnięć, którym warto się przyjrzeć, takich jak filtr do nauki amerykańskiego języka migowego czy filtr pokazujący ewolucję Łuku Triumfalnego od 1962 r. podczas budowy budynku. Ta futurystyczna strona filtrów Snapchat pokazuje przydatność rozszerzonej rzeczywistości w nadchodzących latach i dowodzi, że technologia ta pomaga przełamywać bariery między ludźmi.

Modne filtry, których nie chcesz przegapić

Wśród trendów dotyczących filtrów na Snapchat można również znaleźć soczewki, które odniosły ogromny sukces dzięki ważnym trendom lub filmom. 

Wśród nich jest filtr Squid Games, który wygenerował ponad 10 milionów wyświetleń, czy Mały Bernie, który wzbudził sensację podczas inauguracji, a jego symboliczna poza obiegła cały świat. Jednym z modnych filtrów jest kreskówka 3D, która wygenerowała kilka miliardów wyświetleń.

Zaangażowanie młodych ludzi w sprawy ich krajów i planety

Pokolenie Snapchat jest częścią pokolenia, które chce coś zmienić i myśli o ratowaniu planety przed zmianami klimatu. Dlatego korzystają z portali społecznościowych, aby pokazać swoje zaangażowanie i uzyskać informacje. Dlatego też na Snapchat można znaleźć kilka modnych filtrów, które zostały wykorzystane i obejrzane przez użytkowników miliony razy. Jeden z filtrów Snapchat należących do tego trendu zwraca uwagę na skutki globalnego ocieplenia w naszych oceanach. Innym filtrem reprezentującym ten trend jest filtr „Song for Charlie”, który ostrzega przed zagrożeniami związanymi z fentanylem po śmierci Charliego, młodego Amerykanina.

Filtry muzyczne wśród trendów na Snapchat

Rok temu Snapchat wprowadził funkcję, która umożliwiała zintegrowanie muzyki z filtrami, aby pomóc artystom w promowaniu ich nowych albumów. Użytkownicy korzystali z tych filtrów, aby odkrywać nową muzykę lub dzielić się swoimi ulubionymi utworami w oryginalny sposób. Ponieważ z filtrami Snapchata można zrobić wszystko, artyści z łatwością mogą dzielić się atmosferą swoich albumów lub muzyki. 

Wśród modnych filtrów są Notorious B.I.G i Billie Eillish.

Jak widać, tegoroczne trendy są dość szerokie pod względem tematycznym, ale dzięki temu każdy może tworzyć i udostępniać filtry Snapchat zgodnie z własnymi upodobaniami. Wiedząc, że użytkownicy Snapchat bardzo lubią filtry, ważne jest, aby marka stworzyła swój filtr Snapchata, aby łatwiej komunikować się z tym pokoleniem. 

Chcesz stworzyć filtr dla swojej strategii marketingowej? Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, a ekspert wkrótce się z Tobą skontaktuje!