Reklamy AR Reels: nowe wciągające treści reklamowe

Filtry na Instagramie Filtry są bardzo popularną treścią w sieci społecznościowej i są jednym z narzędzi wykorzystywanych przez marki w ich strategii mediów społecznościowych. Dlatego grupa Meta wprowadziła rozwiązania mające na celu zwiększenie wykorzystania filtrów Instagram. Już wcześniej można było wyświetlać reklamy w historiach, aby wyróżnić filtr Instagrama. Teraz możliwe jest również publikowanie reklam AR Reels w celu promowania efektu w kanale wideo.

Reklamy AR Reels: Wyjaśnienie

Podobnie jak w przypadku historii filtrów na Instagramie, reklamy AR Reels będą miały formę krótkiego filmu z wezwaniem do działania, aby zachęcić użytkowników do bezpośredniego wypróbowania filtra. Gdy użytkownicy nacisną wezwanie do działania, kamera zostanie wyświetlona z już aktywowanym filtrem Instagram.

Kontakt

Korzyści z reklam AR Reels dla marek

Filmiki są najpopularniejszymi treściami konsumowanymi przez użytkowników na Instagramie. Dlatego ważne jest, aby marki zwiększyły swoją obecność w tej funkcji, aby nie przegapić swoich docelowych odbiorców. Meta rozumie to i zaczęła dodawać formaty reklamowe dostępne dla Reels, takie jak krótkie filmy sponsorowane. Reklamy AR Reels umożliwią zaoferowanie innego formatu reklamowego, z możliwością wyróżnienia filtra Instagram. 

Konsumenci nie są już otwarci na tradycyjne reklamy, a firmy muszą reagować, oferując mniej inwazyjne i bardziej oryginalne treści sponsorowane. Reklamy AR Reels umożliwią to, ponieważ filtry Instagrama oferują użytkownikom możliwość immersyjnego doświadczenia. Wciągające doświadczenia są bardzo popularne wśród konsumentów i pozwalają markom zanurzyć użytkowników w świecie marki. Reklamy AR Reels są zatem bardziej skuteczne i zapewniają wyższy zwrot z inwestycji dla marek, które w nie inwestują. 

Co więcej, reklamy AR Reels otwierają przed markami cały szereg możliwości. Na przykład, marka może stworzyć filtr Instagram, aby zachęcić użytkowników do opublikowania filmu z efektem w celu wzięcia udziału w konkursie. Taka strategia pozwala szybko wypromować filtr na Instagramie i poszerzyć grono odbiorców, po prostu publikując reklamy AR Reels.

Przykłady reklam bębnów AR: Sephora i Tiffany & Co.

Sephora i Tiffany & Co. były pierwszymi markami, które wprowadziły reklamy AR Reels na Instagramie.

exemple de la campagne sephora avec des ar reels ads

W przypadku Sephora, filtr Instagram, o którym mowa, pozwolił użytkownikom przenieść się do świata nowej kolekcji zapachów. Po wypróbowaniu filtra konsumenci zostali zaproszeni do odwiedzenia strony produktu i zakupu perfum. Informacje zwrotne były bardzo pozytywne, a ponad połowa odbiorców to pokolenie Z i wysoki poziom zaangażowania w korzystanie z filtra Instagram.

ar reels ads de tiffany & co. filtre instagram

Kampania reklamowa Tiffany & Co. została zaprojektowana z okazji ponownego otwarcia popularnego sklepu marki. W tym filtrze użytkownicy zostali przeniesieni przed budynek sklepu z wciągającymi animacjami, które zabrały ich w magiczną podróż.

Rzeczywistość rozszerzona to narzędzie, które może być wykorzystywane do szeroki zakres opcji zawartości i pozwala szybko dotrzeć do odbiorców bez frustrowania użytkowników. W rezultacie filtry Instagrama stały się bardzo poszukiwanymi treściami dla marek, które dostrzegają korzyści dla swoich strategii cyfrowych.