BeReal zaprasza marki i celebrytów - Nowość 2024
BeReal, platforma społecznościowa skupiająca się na autentyczności, ogłasza nowy etap swojego rozwoju, otwierając swoje podwoje dla marek i celebrytów. Od 6 lutego będą oni mogli dzielić się chwilami swojego codziennego życia na aplikacji, oferując w ten sposób inne spojrzenie niż to, które zazwyczaj prezentują na innych platformac
Krok w stronę rentowności?
Użytkownicy będą mogli w ten sposób wchodzić w interakcje z tymi treściami, stając się „RealFanami” i oznaczając certyfikowane konta w swoich własnych publikacjach. Chociaż nazwiska uczestników nie zostały ujawnione, możliwe jest aplikowanie do programu poprzez formularz dostępny w aplikacji.
Ta decyzja stanowi prawdziwy przełom dla BeReal, znanego ze swoich niefiltrujących interakcji. Pomimo sukcesu z ponad 23 milionami aktywnych użytkowników, aplikacja ma trudności ze znalezieniem adekwatnego modelu biznesowego. Przyjęcie marek i osobistości publicznych może być początkiem strategii monetarnej, ale rodzi to również pytania dotyczące przyszłego kierunku rozwoju aplikacji.
Kontakt
Zachowanie autentyczności
BeReal twierdzi, że to otwarcie pomoże udowodnić, że osobowości i marki są zwykłymi ludźmi. Według nich, przyczyni się to do złagodzenia negatywnych skojarzeń często związanych z mediami społecznościowymi.