Carrefour we współpracy z Procter and Gamble kontynuuje swoje eksperymenty w metaverse
Po kilku projektach w metaverse, grupa carrefour kontynuuje rozwój i testowanie nowych doświadczeń. Spojrzenie wstecz na różne projekty grupy i jej ambicje rozwoju w metaverse!
Projekt rekrutacja
Carrefour postanowiła zainwestować w metaverse i różne technologie web 3 w 2022 roku. Dotyczy to zwłaszcza jej projektu rekrutacyjnego uruchomionego w maju ubiegłego roku. Obecna na The Sandbox, grupa kupiła wirtualną ziemię, aby rozpocząć ten cyfrowy eksperyment. Firma stworzyła wirtualny kampus, w którym osoby poszukujące pracy mogą wchodzić w interakcje, nawiązywać kontakty z firmą, a nawet udawać się na rozmowy kwalifikacyjne. Reprezentowani przez awatara kandydaci mogą następnie przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną z dowolnego miejsca i w ten sposób przeżyć wyjątkowe, wciągające doświadczenie cyfrowe. To pierwsze wydarzenie rekrutacyjne w metawersji oznacza dążenie grupy do tworzenia i przeżywania innowacyjnych doświadczeń. Aby przełamać kody i zmienić zwykłe rozmowy kwalifikacyjne, firma oferuje senny wystrój z wielkim błękitnym niebem i parasolami, aby zrelaksować atmosferę i uspokoić kandydatów.
Kontakt
Nowy zoptymalizowane doświadczenie dla Carrefour
Jako kontynuację tego doświadczenia rekrutacyjnego, grupa Carrefour kontynuowała te testy w metawersji poprzez partnerstwo z grupą Procter & Gamble tego lata 2022. Ta wspólna operacja ma na celu wprowadzenie na rynek środków czystości Mr Clean. Dzięki temu, za pośrednictwem platformy LifeLab marki Procter & Gamble, internauci mogą rozwijać się w tym wirtualnym uniwersum. W ramach domu użytkownicy są zanurzeni w domu Mr Clean i mogą odkrywać przestrzeń i zdobywać kupony rabatowe w miarę upływu czasu. W partnerstwie z gigantem produktów masowej konsumpcji, takich jak produkty higieniczne, czyszczące czy kosmetyczne, Carrefour kontynuuje swoją ewolucję w metaverse z nowymi projektami.
Marki w metaverse
Na znak rozwoju i z chęcią dalszego odkrywania tych nowych wirtualnych światów, marki kontynuują eksplorację tych nowych doświadczeń. Wiele marek z różnych branż, Nike, Gucci, Monoprix, Spotify… inwestuje w metaverse aby dostosować się i zaoferować wciągające doświadczenia, które są coraz bardziej oryginalne i wciągające.