Chatboty OpenAI: rewolucja w wielu sektorach
Nie są nowe, ale rewolucjonizują sposób, w jaki konsumujemy i komunikujemy się: mówimy oczywiście o chatbotach. Oparte na sztuczna inteligencja Chatboty, takie jak ChatGPT, są w stanie odpowiedzieć na każdą potrzebę, niezależnie od tego, czy jest to złożony temat, czy codzienne pytanie.
Chatboty i sieci społecznościowe: idealny sojusz dla większej innowacyjności
Chatboty stały się niezbędnymi narzędziami dla dzisiejszych użytkowników. Dzięki połączeniu sztucznej inteligencji i sieci społecznościowych, rezultatem jest satysfakcjonująca mieszanka innowacji i adaptacji do stale zmieniającego się popytu. Niedawno Snapchat zintegrował swojego nowego chatbota o nazwie MyAI, opartego na najnowocześniejszej technologii OpenAI. Coraz więcej sektorów korzysta obecnie ze sztucznej inteligencji. Istnieją oczywiście sieci społecznościowe, ale także gastronomia, edukacja, a nawet medycyna, w których operacje są wspomagane przez sztuczną inteligencję.
Kontakt
Carrefour wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby ułatwić klientom zakupy
Hopla Chatbot Carrefoura, oparty na ChatGPT, stanowi duży krok naprzód w wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Zaprojektowany, aby ułatwić klientom robienie zakupów, Carrefour zdecydował się pójść o krok dalej z tym konwersacyjnym chatbotem dostępnym w jego aplikacji. W ciągu zaledwie kilku sekund klienci mogą uzyskać listę zakupów, szczegółowe przepisy, a nawet pełny skład koszyka zakupowego, w zależności od budżetu, liczby osób, które muszą nakarmić lub ograniczeń dietetycznych. Na przykład Hopla może dostarczyć zbilansowany koszyk na tydzień, odpowiedni dla czteroosobowej rodziny i budżetu w wysokości 70 euro. Może również dostosować się do składników już obecnych w domach klientów i zasugerować inne składniki do zakupu w celu uzupełnienia przepisów.
Należy jednak zauważyć, że za pośrednictwem Hopli Carrefour podkreśla produkty, które są najczęściej kupowane lub konsultowane. Sztuczna inteligencja została również ograniczona do odpowiadania tylko na pytania związane z żywnością. W przeciwnym razie odpowie po prostu „Nie jestem upoważniony do udzielania odpowiedzi„. Mimo że funkcja ta jest nadal testowana z konsumentami, w przyszłości ma już zostać poddana szeregowi ulepszeń, aby lepiej spełniać oczekiwania konsumentów i stale dostosowywać się do ich nawyków konsumpcyjnych.
Alexandre Bompard, dyrektor generalny Grupy Carrefour, powiedział, że Carrefour jako pierwszy korzysta z tej technologii we Francji i postrzega przyjęcie technologii OpenAI jako wyjątkową okazję. Będąc pionierem w wykorzystaniu generatywnej sztucznej inteligencji, Carrefour chce być o krok do przodu i kształtować świat handlu detalicznego jutra – i jak dotąd mu się to udaje!