Gastronomia również wykorzystuje rzeczywistość rozszerzoną!

A gdyby rzeczywistość rozszerzona zrewolucjonizowała gastronomię? Wiele marek restauracyjnych odkrywa siebie na nowo i wprowadza innowacje dzięki tej dynamicznie rozwijającej się nowej technologii.

Filtry rzeczywistości rozszerzonej wkraczają do gastronomii

W biurze: najważniejsze wydarzenia

Po części pub, po części brasserie i po części restauracja, Au Bureau oferuje swoim klientom wydarzenia przez cały rok, przenosząc ich w świąteczną i autentyczną atmosferę. Aby promować swoje wydarzenia, sieć restauracji zwróciła się do naszej agencji o zaprojektowanie filtrów rzeczywistości rozszerzonej dla swoich sieci społecznościowych.

Wśród filtrów dwa zostały zaprojektowane w celu poprawy świadomość marki filtr: filtr Carnival i filtr Back To The 20’s. Trzeci filtr rzeczywistości rozszerzonej podkreślał festiwal muzyczny organizowany przez Au Bureau. Pierwszy z nich przedstawiał kulę dyskotekową, drugi pokazywał użytkownika z mikrofonem przed sobą, podczas gdy trzeci skupiał się na ciemniejszej scenerii, aby odzwierciedlić świąteczną atmosferę wieczoru. Wszystkie filtry były dostępne po zeskanowaniu kodu QR w menu restauracji, aby klienci mogli z nich korzystać w dowolnym momencie i udostępniać je w sieciach społecznościowych.

Niezbędne napoje Starbucks

Amerykańska sieć Starbucks zaoferowała swoim klientom dostawę napojów do domu we współpracy z Deliveroo. Aby podkreślić tę nową możliwość, Starbucks zwrócił się do Filtrer Maker o zaprojektowanie tego filtra rzeczywistości rozszerzonej. Korzystając z filtra, użytkownicy mogli zobaczyć produkty marki przewijające się na ekranie wraz z odpowiadającą im nazwą.

Filtr rolkowy McDonald's

W ramach wewnętrznej kampanii komunikacyjnej firma McDonald’s potrzebowała filtra do ruletki w rozszerzonej rzeczywistości. Celem było podkreślenie ducha zespołu i dobrej woli w McDonald’s. Zarówno pracownicy, jak i klienci mogli korzystać z tego filtra, który wyświetlał tacę nad głową użytkownika z pytaniem „Co w tym jest dla mnie?Kto jest najbardziej …„. Następnie na ekranie pojawiały się odpowiedzi takie jak Leniwy, żartowniś, silny, poważny, miły… 

Kontakt

Menu gastronomiczne w rzeczywistości rozszerzonej

Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się spojrzeć na menu restauracji i nie wiedzieć, jak wyglądają wszystkie dania? Dzięki aplikacjom opracowanym przez marki restauracyjne, klienci będą mogli zobaczyć dania w menu w rozszerzonej rzeczywistości. Zasada jest prosta: restauracja dostarcza klientowi tablet, na którym zintegrowana jest aplikacja rozszerzonej rzeczywistości. Jest to możliwe dzięki fotogrametrii, która polega na wykonaniu kilku zdjęć potrawy pod różnymi kątami w celu stworzenia modelu 3D. Możliwe jest również powiększenie, aby dokładniej przyjrzeć się całej kompozycji dania i wyświetlić listę dla większej precyzji (alergie, nietolerancje, cena itp.). Ułatwia to klientom zrozumienie i wybór dania, które najbardziej im odpowiada.