Gucci Virtual 25: wirtualny but, którym możesz dzielić się na wszystkich swoich zdjęciach
Nowa para butów sportowych Gucci:
Gucci uruchamia Gucci Virtual 25 jego pierwszy wirtualna koszykówka. But, który może być noszony tylko w środowisku cyfrowym, np. na zdjęciach lub filmach. Twórcą jest Alessandro Michele. Rzeczywiście dyrektor artystyczny marki zaprojektował tę parę w neonowych kolorach z kilku powodów: aby stworzyć szum wokół produktu na portalach społecznościowych To pierwszy raz, kiedy prowadzą tego typu sprzedaż, a dzięki temu ich klienci mogą wypróbuj to wirtualnie na nogi produkt dzięki rzeczywistość rozszerzona.
Virtual 25 to początek ścisłej współpracy między luksusowym domem towarowym a światem wirtualnym.
To jest z platforma AR Wanna specjalizujący się w wirtualnym dopasowaniu butów, że Gucci połączył się z tym projektem. Możesz znaleźć wirtualny 25 Gucci na aplikacji obu firm za 12,99 £. Po zakupie modelu, następnie otrzymujesz filtr, który można zastosować do swoich stóp, aby zrobić zdjęcia lub filmy do udostępnienia online. Ale to nie wszystko, dostajesz również wersję do pobrania trenerów, które mogą być używane na użytkownikach m.in. wirtualnej rzeczywistości VRChat i na grze Roblox.
Kontakt
To nie pierwszy raz, kiedy Gucci korzysta z usług agencji, gdyż firma udostępniła swoim klientom wirtualną przymiarkę do swojego okulary, trenery, maski, szminki i kapelusze w sprawie jego zastosowania.
Jeśli chodzi o ubrania, wspólnie stworzyli awatary z gier wideo dostępnych w Pokemon Go lub The Sims 4, z których każdy nosi wirtualne ubrania z kolekcji kapsułowych marki.
Wiele sektorów podbija rzeczywistość rozszerzoną, w tym Gucci
Jak mówi marka: „Ta inicjatywa jest świadectwem wyjątkowej zdolności Gucciego do łączenia przeszłości ze współczesnością, vintage z technologią, tego, co rzeczywiste z tym, co wirtualne. Tworzy to jeszcze silniejsze przywiązanie, ponieważ ludzie czują się bliżej marki. Klienci mają poczucie, że przeżywają wspólne doświadczenie i współtworzą je z firmą Gucci.”
Agencja specjalizująca się w rozszerzonej rzeczywistości podzieliła się swoimi planami na przyszłość związanymi z rozwojem tej technologii. Jak powiedział dyrektor generalny firmy Wanna, „za pięć, a może dziesięć lat stosunkowo duża część przychodów marek odzieżowych będzie pochodziła z produktów cyfrowych”.
Coraz więcej marek korzysta z cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości. Firma Converse, na przykład, oferuje wirtualne przymiarki butów za pomocą aplikacji Sample IT. Ikea Place zaoferowała również swoim klientom możliwość wizualizacji produktów w ich otoczeniu.