Kikikicks wykorzystuje wirtualne dopasowanie, aby poprawić jakość obsługi klienta
Kikikicks jest Marka francuska oferta pary trampek wyjątkowy. Podążając za miłośnikami i pasjonatami trenerów, chce zaoferować swoim klientom unikalne oryginalne produktyi usługi wysokiej jakości. W celu zaoferowania wyjątkowe doświadczenie w tygodniu Black Friday i Cyber Monday, marka wykorzystała rozszerzona rzeczywistość wirtualnego dopasowania. Ale jak? A dlaczego? Wyjaśnimy Ci wszystko!
Wirtualny filtr Snapchat dla przyszłych trenerów
Strona Lens Studio to narzędzie Snapchat dla tworzenie, publikowanie i udostępnianie filtrów. Firma Kikikicks już teraz wykorzystuje obiektyw w swojej strategii, zwłaszcza do opowiadania historii.
Celem marki było zwiększenie zaangażowania potencjalnych nabywców. Dlatego zastosowano rzeczywistość rozszerzoną. Użycie filtr natychmiast sprawia, że wrażenia użytkownika są bardziej dynamiczne i wciągające. Rzeczywiście, zapewnienie wirtualnego dopasowania pozwoli klientom na dalszą projekcję.
Jak znaleźć filtr? Jest to bardzo proste. Po otwarciu aplikacja SnapchatWystarczy podejść do aparatu i przymierzyć filtr danej marki. Użytkownik kieruje aparat na swoje stopy, aby przymierzyć wybraną parę.
Kontakt
Zoptymalizowane doświadczenie klienta
W związku z tym marka postanowiła zintegrowaćAR w swojej ogólnej strategii. Dzięki wykorzystaniu różnych kanałów i uwzględnieniu nowych kwestie technologiczneMarka odnotowała 14-krotny wzrost zwrotu z inwestycji w reklamę.
Z punktu widzenia Obiektywu, kampania ta przyniosła zwrot z inwestycji pomnożony przez 10: to wielki sukces!
Przykład z programu Filter Maker
Wirtualne dopasowanie staje się coraz bardziej popularna i wiele marek ją stosuje.namiot. Dotyczy to w szczególności Galeries Lafayette marka, z którą agencja współpracowała.
Użytkownik po prostu skanuje stopę powyżej, aby móc wirtualnie przymierzyć trenażery. W tym filtrze użytkownik może wybrać żądany kolor, a więc potencjalnie dokonać wyboru z wyprzedzeniem.