Lego uruchomiło swoje metaverse dla dzieci i rodzin
Metaverse to ponowne przemyślenie modelu i sposobu, w jaki ludzie wchodzą w interakcje społeczne online, oferując doświadczenia związane z grą, pracą i spotkaniami w środowisku 3D. Tym razem zajmuje się nauką i grami edukacyjnymi.
Rzeczywiście, LEGO i Epic Games połączyły siły i rozpoczynają długoterminowe partnerstwo, aby zbudować przyszłość metaverse. Główne cele to zapewnienie bezproblemowego bezpieczeństwa oraz dostarczenie młodym ludziom zabawy i przystępnego doświadczenia.
Kontakt
A metaverse odpowiednie dla dzieci i podobne do Fortnite oraz Minecraft
Mając na koncie ponad 30 gier, LEGO nie jest obce cyfrowym doświadczeniom, więc interesujące jest zobaczyć, jak metawersja różni się od rozgrywki z poprzednich gier.
Podobnie jak Minecraft, metaverse pozwoli na kreatywną zabawę, dając dzieciom dostęp do narzędzi konstrukcyjnych, dzięki czemu będą mogły zbudować swój wymarzony świat w 3D.
Oferując cyfrowe doświadczenie rodzinne, LEGO chce zapewnić przestrzeń tylko dla dzieci, aby mogły one rozwijać swoje kreatywne i pomysłowe strony. Dzieci w każdym wieku będą mogły doświadczyć nowego sposobu zabawy z lego w całkowicie cyfrowym świecie.
Ponadto wiceprezes LEGO wyjaśnia, że sztuczna inteligencja i jej cyfrowe eksperymenty są przełomem dla metod nauki dzieci.
Epic game, partner z wyboru
Partnerstwo LEGO i Epic Game to idealna współpraca według grupy. Dzieje się tak dlatego, że studio deweloperskie idealnie pasuje i posiada wszystkie niezbędne umiejętności, aby dotrzeć do młodych odbiorców. Udowodniono to na przykładzie gry fortnite, która jest bardzo popularną grą wśród młodych ludzi.
Ponadto studio zwiększyło swoje kompetencje w zakresie immersyjnych doświadczeń cyfrowych. Rzeczywiście, w grze Fortnite istnieje tryb kreatywny, w którym gracze mogą tworzyć infrastruktury o wielu możliwościach.
Wreszcie LEGO chce uczynić swoje metaverse bezpieczniejszym dla dzieci i nabyło firmę SuperAwesome, która oferuje technologię zapewniającą wysoki poziom bezpieczeństwa w grach i na platformach.
Tim Sweeney, prezes i założyciel Epic Games, powiedział: „Grupa LEGO od prawie stu lat zawładnęła wyobraźnią dzieci i dorosłych poprzez kreatywną zabawę, dlatego cieszymy się, że możemy wspólnie stworzyć przestrzeń w metaverse, która jest zabawna, rozrywkowa i przeznaczona dla dzieci i rodzin.“