Odkryj cyfrowy sklep Meta, aby ubrać swojego awatara w metaverse
Dostosuj swój awatar
Meta ogłosiła nadejście unikalnych wirtualnych ubrań, w które można ubrać swojego awatara. Te kawałki będą dostępne w Meta Avatars Store. Z Pradą, Balenciagą, Thom Browne i więcej marek w przyszłości, użytkownicy będą mogli ubrać swoją postać na portalach społecznościowych i w środowiskach rozszerzonej/wirtualnej rzeczywistości.
Kontakt
Wraz z rosnącym wykorzystaniem sieci cyfrowych, społecznościowych i nowo powstających światów wirtualnych, powszechne stało się posiadanie przez internautów awatara, który jest reprezentacją ich użytkownika w sieci. Internauci chcą spersonalizować swój awatar 3D, aby się wyróżnić i mieć reprezentację zgodną z ich gustami.
Fortnite, Roblox i wiele innych to popularne platformy, które scalają granicę między światem rzeczywistym i wirtualnym. Celem jest zaoferowanie unikalnych i optymalnych doświadczeń immersyjnych dla użytkowników Internetu. Aby towarzyszyć tym nowym funkcjom i rozwojowi tego wirtualnego świata, cyfrowy sklep Meta na Instagramie, Facebooku i Messengerze pozwoli użytkownikom na zakup ubrań dla swojego awatara. Niektóre przedmioty będą również dostępne za darmo, aby zaspokoić potrzeby wszystkich.
Metaverse, projekt w fazie rozwoju
Z wieloma projektami w rozwoju, metaverse jest obecnie technologią coraz częściej wykorzystywaną przez marki. Celem jest zaoferowanie unikalnych doświadczeń użytkownikom lubiącym nowe technologie. Grupa chce więc zwrócić uwagę na metaverse, łącząc je z AR i VR, „Wirtualna rzeczywistość i Quest są kluczowymi elementami naszej wizji metaverse, ale widzimy metaverse jako połączony świat cyfrowy, łączący wirtualną rzeczywistość i rzeczywistość rozszerzoną, oprócz bardziej znanych platform, takich jak twój telefon i komputer. Wdrażanie awatarów na naszych platformach to pierwszy krok do osiągnięcia tego celu.” powiedziała grupa. Z obecnie Horizon Worlds jako głównej platformy VR, Meta chce kontynuować swój rozwój oferując nowe usługi.
Sprzedaż tych cyfrowych przedmiotów powinna zatem umożliwić grupie osiąganie zysków z metawersji, w szczególności za pośrednictwem jej platformy Horizon Worlds. Rzeczywiście, sprzedaż wirtualnych aktywów powinna być testowana z prowizją 47,5 % pobieraną przez grupę w momencie dokonania sprzedaży. Tak więc poza chęcią bycia stale rozwijającą się i innowacyjną grupą, Meta chce również wykorzystać te nowe technologie z finansowego punktu widzenia.
Nowy projekt cyfrowego sklepu Meta pozwala grupie kontynuować swój rozmach, a także konkurować z graczami już oferującymi tę usługę, takimi jak na przykład Gucci czy Nike.