Meta pay: nowa metoda płatności DM na Instagram

meta-pay-instagram-payement

Podczas gdy projekt Novi, portfel kryptowalutowy, został porzucony przez giganta Meta, Mark Zuckerberg zapowiedział nadejście płatności bezpośrednich w DM na Instagram z Meta Pay.

Kontakt

Meta chce wprowadzić conversational commerce poprzez Meta Pay

W dążeniu do udostępnienia handlu na Instagram, Meta Pay to funkcja, która pozwoli ludziom kupować i sprzedawać produkty bezpośrednio w aplikacji bez odwiedzania konta handlowca. 
Aby to zrobić, wystarczy wysłać DM na konto sprzedawcy, a sprzedawca będzie mógł w bezpieczny i uproszczony sposób dokonać wypłaty za pomocą Meta Pay. Oferując to, użytkownicy będą mogli wtedy zamawiać z wielu sklepów na Instagram bez konieczności odwiedzania wszystkich stron kupców. 

Instalując conversational commerce, Instagram zachęca użytkowników i marki do spędzania większej ilości czasu w aplikacji, ponieważ w jednym miejscu będą mogli znaleźć wiele funkcji (rozrywka, media, e-commerce itd…).

Na razie dostęp do Meta Pay w swoim gwincie mają tylko użytkownicy w Stanach Zjednoczonych, ale nie ma wątpliwości, że ta metoda płatności wkrótce zawita do Francji.

Meta Pay: korzyść dla małych przedsiębiorstw handlowych

Oczywiście Meta Pay to funkcja dostępna dla wszystkich marek, które zechcą z niej skorzystać, ale i tak jest to bardzo ciekawa funkcja dla małych firm. Rzeczywiście, stworzenie e-sklepu bywa trudne i kosztowne, a niektóre marki nie potrafią stworzyć mocnej i dobrze referowanej w wyszukiwarkach strony. Jak więc wszyscy wiemy, dużo łatwiej jest być widocznym na portalach społecznościowych niż w Google, a Meta Pay to koniec dla małych marek, które wyróżniają się na Instagramie.

Dzięki prostej rozmowie między potencjalnym klientem a marką można szybko osiągnąć konwersję za pomocą jednego kliknięcia. Cyfrowy proces zakupowy nie musi być zakończony na stronie internetowej, ale może odbywać się na Instagramie. 

Teraz możesz kupować produkty od małych firm i śledzić swoje zamówienie bezpośrednio w kanale Instagram w USA. Płatność za pomocą Meta Pay i śledzenie zamówienia w kilku kliknięciach” – mówi prezes grupy.

Dziś ta funkcja jest dostępna tylko na Instagramie, ale grupa Meta chce rozpowszechnić Meta Pay na pozostałe sieci społecznościowe grupy. Oczywiście jest też z niecierpliwością oczekiwany na Whatsapp, gdyż ta aplikacja stała się bardzo popularną przestrzenią konwersacyjną dla marek chcących stworzyć miejsce do wymiany ze swoją społecznością za pomocą komunikatorów.

Filtry na Instagram: dźwignia zwiększająca jego współczynnik konwersji

Wraz z pojawieniem się Meta Pay, Filtry na Instagram staną się bardzo ważne dla marek. Rzeczywiście, dzięki rozszerzonej rzeczywistości możliwe jest wirtualne wypróbowanie produktów. Można na przykład wypróbować na sobie różne odcienie szminki, a nawet pary okularów. 

Filter Maker to agencja, która specjalizuje się w tworzeniu filtrów na Instagramie i współpracowała już z takimi markami jak Yves Saint Laurent czy Castorama, aby dostarczyć filtry do wypróbowania produktów poprzez filtry Instagram. Nie wahaj się zapytanie ofertowe online Jeden z naszych ekspertów wkrótce się z Tobą skontaktuje!