Nowe formaty reklamowe w Instagram i Facebook Reels
Kołowrotki na Instagramie i Facebooku stały się bardzo popularną treścią i są funkcją najczęściej używaną przez użytkowników w obu aplikacjach. W związku z tym Meta postanowiła ulepszyć i zoptymalizować funkcję formaty reklamowe które można wykorzystać w Reels, aby poprawić wrażenia użytkownika. Dlatego też, oprócz uruchomienia AR Reels Ads na Instagramie i Facebooku, w aplikacjach wprowadzono trzy nowe formaty reklam.
Reklamy w Reels będą lżejsze i bardziej praktyczne
Format reklam w Reels będzie bardziej ergonomiczny i bardziej angażujący dla użytkowników, którzy je zobaczą. Ponadto możliwe będzie zawarcie większej ilości informacji o marce lub produktach, z projektem, który pozwoli użytkownikom zobaczyć wszystkie informacje bez klikania „Więcej…”.
Struktura reklamy będzie następująca: duże wezwanie do działania w dolnej części bębnów z miniaturą, tytułem i tekstem zawierającym więcej informacji, aby zachęcić użytkownika do kliknięcia przycisku.
Kontakt
Reklamy sklepowe w Reels jeszcze lepiej zoptymalizowane
Drugi format poprawi zawartość reklam zakupowych. Wielu reklamodawców narzekało, że nie mogą prezentować kilku produktów jednocześnie, ponieważ w reklamie mogą umieścić tylko jeden adres URL. Meta zareagowała szybko i teraz możliwe jest dzielenie reklam w Reels na różne produkty.
Użytkownicy będą mogli przeciągać i upuszczać mały katalog produktów reprezentowanych przez miniatury i łatwiej wybierać interesujący ich produkt. Po kliknięciu na zdjęcie produktu zostaną przeniesieni na jego stronę i będą mogli szybko dokonać zakupu.
Interfejs dedykowany stronie na Facebooku
To nowa funkcja jest dostępna tylko w aplikacji Facebooka, ale znacznie ułatwi zakup produktu. Gdy użytkownicy będą chcieli przejść do witryny reklamodawcy, klikając wezwanie do działania w reklamie w Reels, witryna pojawi się pod filmem.
Będą mogli wstrzymać wideo i szybko odwiedzić witrynę, a następnie powrócić do wideo po odwiedzeniu witryny. Meta twierdzi, że ten format może znacznie zwiększyć współczynnik klikalności, ponieważ użytkownik pozostanie w aplikacji i będzie mógł łatwo wrócić.