Pinterest oferuje swoim użytkownikom nową perspektywę w rzeczywistości rozszerzonej!
Pinterest - źródło inspiracji dla konsumentów
Pinterest to strona internetowa, którą można opisać jako wyszukiwarkę obrazów. Sieć ta jest zasilana przez jej użytkowników i umożliwia przypinanie dowolnych zdjęć w albumach, od gotowania, przez dekoracje, po krajobrazy – wszystko jest tam dostępne!
Sieć ta stała się punktem odniesienia w dziedzinie udostępniania zdjęć, a nawet numerem jeden wśród źródeł inspiracji dla konsumentów, a w szczególności dla dekoratorów wnętrz. W rzeczywistości wystrój wnętrz jest najczęściej wyszukiwaną kategorią na Pinterest. 9 na 10 użytkowników korzysta z Pinterest, aby znaleźć inspirację przed zakupem czegoś do dekoracji domu.
Po tym spostrzeżeniu Pinterest zdecydował się na utworzenie zakładki „sklep”, w której będzie można, ku uciesze użytkowników, dokonywać całkowicie wciągających zakupów.
Kontakt
Próba wprowadzenia Pinterest do domu
Stworzenie tej przestrzeni zakupowej online będzie dla użytkowników sposobem na czerpanie inspiracji z aplikacji, a następnie bezpośrednią wizualizację wybranych mebli w rzeczywistości rozszerzonej. Aplikacja wprowadziła już możliwość przymierzania makijażu przy użyciu rozszerzonej rzeczywistości. Wypróbowanie szminki zostało uruchomione w 2021 roku, a tuż po nim pojawiły się cienie do powiek. Ta nowa funkcja uzupełnia ofertę platformy, zapewniając klientom coraz bardziej wciągające wrażenia.
Funkcja przymierzania elementów wystroju wnętrz działa w serwisie Lens i pozwoli Ci zobaczyć swój ulubiony mebel na żywo w salonie przed zakupem.
Wystrój wnętrz ożyje dzięki ponad 80 000 pinezek, które można kupić, w porównaniu z 14 000 pinezek dostępnych obecnie dla doświadczenia piękna.
Intuicyjne w użyciu i dostępne dla wszystkich konsumentów
Zaletą tej funkcji jest to, że jest ona prosta i szybka! Wystarczy, że użytkownik przejdzie do swojej aplikacji w zakładce sklep, a uzyska dostęp do produktów dostępnych w sprzedaży, z których część jest dostępna w rzeczywistości rozszerzonej. Wystarczy otworzyć kamerę i ustawić ją w kierunku obszaru, w którym ma się pojawić produkt, a zostanie on automatycznie wymodelowany w rzeczywistych rozmiarach.
Jak promować swoją markę, tworząc przymierzalnię produktów?
Niezbędne jest posiadanie konta biznesowego na Pinterest, dowiedz się więcej za pomocą tego linku!
Chociaż użytkownicy Pinteresta od zawsze korzystali z aplikacji w celu znalezienia inspiracji, zaowocowało to również rzeczywistym zamiarem dokonania zakupu. Stanowi to prawdziwą szansę dla marek meblowych i dekoracyjnych, takich jak Leroy Merlin, Conforama i Maison du Monde. Dzięki tej internetowej wizytówce, którą każdego miesiąca odwiedza ponad 400 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie, wyzwaniem jest nawiązanie trwalszych relacji z konsumentami. Choć na razie funkcja ta jest dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych, nie ma wątpliwości, że wkrótce powinna pojawić się także we Francji.