Prada i Farfetch przyjąć dopasowanie do rzeczywistości rozszerzonej
Prada i Farfetech są pierwszymi firmami na świecie luksusowy świat aby zaoferować to innowacja. Znany już z dopasowanie trampka szczególnie w sieci Snapchat Ta oferta rozprzestrzenia się na wszystkie kawałki mody.
Technika, która dostosowuje się do bieżących warunków
Rzeczywiście, ustawianie i dopasowywanie części w rzeczywistość rozszerzona (Prada czy Farfetch) za pośrednictwem platformy Snapchat jest oferowana w odpowiednim czasie. Wobec pandemii kowida ograniczającej dostęp do sklepów, a nawet ich otwarcie, ten alternatywny sposób ułatwienia dopasowanie części.
Ponadto, podczas poszczególnych konfirmacji, wszystkie osoby rozwijały swoje umiejętności z nowe technologie i rozszerzonej rzeczywistości.
Grupa GenZ stanowi ważną część bazy klientów tych marek i spędza znaczną ilość czasu na swoich smartfonach. Umożliwienie im swobodnego korzystania z rzeczywistości rozszerzonej i dzielenia się tą treścią.
Kontakt
Rozpoznawanie ruchu i nawigacja głosowa
Po uruchomieniu filtr Farfetch oferuje różne funkcje, które sprawiają, że proces doświadczenie konsumenta.
Po pierwsze, a akompaniament wokalny jest oferowany w celu umożliwienia podjęcia zdjęcia z daleka mówiąc po prostu „Take a Snap” lub zmień swój strój z jednego z trzech dostępnych. Ponadto produkty dostosowują się do ruchów użytkownika i sprawiają wrażenie, że ma on je na sobie. Na końcu umieszczono przycisk „Kup teraz”, który przenosi użytkownika bezpośrednio na stronę produktu w witrynie i umożliwia jego zakup.
Na filtrze Prada Działanie jest takie samo. Ten mały dodatek będzie rozpoznawanie gestów. Jednym machnięciem ręki możesz zmienić produkt i spróbuj następnego.
Strona filtry rzeczywistości rozszerzonej są bardziej niż kiedykolwiek pożądane przez marki, aby sprzedawać i wprowadzać innowacje.