Kołowrotki: nowy TikTok na Instagramie
Tik Tok zyskuje ostatnio na popularności w sieciach społecznościowych, z wieloma trendami, które sprawiają, że jest to platforma do oglądania. Dlatego też Instagram poszedł w jego ślady i zaoferował platformę wideo online o nazwie reels.
Instagram, TikTok: wyścig o treści
Instagram: podążanie za trendem krótkich filmów wideo
Za pomocą tych „rolek” Instagram próbował zrekompensować gwałtowny spadek zasięgu swoich postów, oferując inne formaty treści, skłaniając użytkowników do udostępniania tych filmów swoim obserwatorom.
Późna aktualizacja kopiująca zawartość z TikTok
Ideą Instagrama było zatem przyciągnięcie jak największej liczby użytkowników, nawet jeśli niektórzy z nich uważali, że Instagram nie jest dla nich odpowiednią platformą, ponieważ przyjął taką samą formę jak filmy TikTok.
Kontakt
Wskazówki z Instagrama, jak odróżnić się od konkurencji
Instagram publikuje przewodnik dla użytkowników, aby zachęcić ich do tworzenia prawdziwych
Niemniej jednak, ze względu na ich oryginalność i wirusowość, to nowe narzędzie powinno zostać włączone do strategii treści Twojej marki. Z tego powodu Instagram opublikował kilka wskazówek, jak najlepiej wykorzystać te filmy.
Co należy, a czego nie należy powielać przy produkcji prawdziwych
Wśród nich znajdziemy możliwość umieszczania hashtagów w podpisie filmu, ale także filtry, które mogą być prawdziwym atutem w Twoich osiągnięciach i publikacjach. W szczególności w zakresie rzeczywistości rozszerzonej, która może wprowadzić treści trójwymiarowe do rzeczywistego świata, stając się w ten sposób narzędziem wyróżniającym, łatwo rozpoznawalnym przez Twoich abonentów.
Zainteresowanych prosimy o kontakt z naszymi ekspertami w celu uzyskania dalszych informacji.
Z drugiej strony, Instagram informuje w swoim poście o rzeczach, których nie należy robić, w tym o używaniu niezatwierdzonej muzyki i odtwarzaniu klipów Tik Tok, które mają być zabronione podczas edycji.
Oto główne idee, które Instagram opublikował na ten temat. Zachęca jednak użytkowników do poznania wszystkich tajników tworzenia takich filmów, zachęcając ich do oglądania coraz większej liczby prawdziwych filmów.
W związku z tym Instagram daje swoim użytkownikom możliwość wykorzystania tego narzędzia w pomysłowy sposób, udostępniając im listę rzeczy, które należy i których nie należy robić, aby maksymalnie wykorzystać te realia.
Ponieważ jednak Instagram nie jest jedyną platformą oferującą tego typu treści, powstała pewna rywalizacja z Tik Tok, ponieważ obie mają ten sam cel: odnieść jak największy sukces dzięki treściom, które dystrybuują.