Rozszerzona rzeczywistość rewolucjonizuje sposób kupowania biżuterii

W ostatnich latach wiele marek jubilerskich zaczęło włączać rzeczywistość rozszerzoną do swoich strategii marketingowych i sprzedażowych. Pomaga to markom wyróżnić się na tle konkurencji, jednocześnie oferując klientom innowacyjne usługi.

1. Cartier ożywia swoją biżuterię

Aby uczcić premierę nowego zegarka Tank Française, dom jubilerski Cartier nawiązał współpracę ze Snapchatem i zdecydował się na filtr rzeczywistości rozszerzonej, który śledzi ewolucję ponadczasowego zegarka Tank. W oparciu o koncepcję Portal Lens, użytkownik jest przenoszony na most Alexandre III w różnych epokach od 1917 do 2023 roku. Wirtualna podróż okazała się wielkim sukcesem, a przechodnie ubrani byli w stroje z każdej epoki. Przejdź do Snapchat i wypróbuj filtr rzeczywistości rozszerzonej już teraz!

Kontakt

2. Boucheron wprowadza rzeczywistość rozszerzoną

Teraz możliwe jest wirtualne przymierzanie biżuterii Boucheron na stronie internetowej przy użyciu rozszerzonej rzeczywistości. Podczas gdy technologia ta jest już wykorzystywana przez największe marki haute couture, jest to pierwsze tego typu rozwiązanie w świecie biżuterii. Boucheron stanął na wysokości zadania, prezentując swoim klientom tę zupełnie nową koncepcję. Jak to zrobić? To całkiem proste: klient po prostu drukuje rysunek odpowiadający biżuterii, którą chce przymierzyć wirtualnie, umieszcza go na palcu lub nadgarstku i pokazuje do kamery. Następnie technologia rozpoznaje wyskalowany rysunek i wyświetla biżuterię w rzeczywistości rozszerzonej na skórze klienta. 

W ten sposób Boucheron oferuje wirtualne i interaktywne zakupy, umożliwiając klientom oglądanie biżuterii z domu, ale w najbardziej realny sposób.

3. Sklep z rozszerzoną rzeczywistością dla Lucky One

NFT, metaverse, rzeczywistość rozszerzona, Lucky One nie stroni od wielkich rzeczy i odciska swoje piętno w XXI wieku internet 3.0. Założona w 2019 roku firma Lucky One jest cyfrowym jubilerem oferującym biżuterię do sprzedaży wyłącznie online. Pomaga zmodernizować sektor luksusowej biżuterii i idzie o krok dalej, wprowadzając koncepcję wirtualnego butiku.

Zasada jest prosta: klienci tworzą własnego awatara i przechadzają się po wirtualnym sklepie marki. Mogą przymierzać biżuterię, brać udział w wydarzeniach online, rozmawiać z doradcą, kupować biżuterię czy robić zdjęcia. Wszystko, co można zrobić w prawdziwym butiku, można również zrobić w wirtualnym butiku Lucky One. Doświadczenie klienta jest sercem wirtualnego świata Lucky One.

lucky one bijoux en realite augmentee

4. Diamenty błyszczą w rzeczywistości rozszerzonej dla Tiffany

Podobnie jak wiele luksusowych marek przed nią, Tiffany współpracuje ze Snapchatem, aby zaoferować swoim klientom zakupy w rzeczywistości rozszerzonej. Po prostu używając smartfona, użytkownicy będą mogli przymierzyć biżuterię luksusowej marki za pomocą czterech soczewek rozszerzonej rzeczywistości.