Rzeczywistość rozszerzona pojawi się w wyszukiwarce Google

Od ponad roku Google eksperymentuje z rzeczywistością rozszerzoną. Polega to na zintegrowaniu z serpami (różnymi propozycjami odpowiedzi na zapytanie) obiektów 3D, które można rzutować na otoczenie.

Funkcja Google wciąż w fazie testów

google-filtermaker

Na razie rzeczywistość rozszerzona jest dostępna dla zwierząt i współpracuje z niektórymi firmami, takimi jak Volvo czy NASA. Chociaż funkcja ta jest dość zabawna i rozrywkowa, Google wprowadziło ten eksperyment, aby pomóc firmom w udoskonaleniu doświadczeń związanych z zakupami. Rzeczywistość rozszerzona z wielu powodów staje się coraz bardziej użyteczna i skuteczna w optymalizacji procesu zakupu i obsługi użytkownika, a Google doskonale to rozumie. Rzeczywistość rozszerzona zajmie zatem specjalne miejsce w wyszukiwarce, dzięki czemu nawigacja w niej będzie wciągająca i atrakcyjna dla wszystkich użytkowników i sprzedawców w Internecie. Na razie nie wiadomo, kiedy to rozwiązanie będzie dostępne dla wszystkich witryn i firm, ponieważ Google nie ogłosiło jeszcze, kiedy będzie ono dostępne.

Na razie nie wiadomo, kiedy to rozwiązanie będzie dostępne dla wszystkich witryn i firm, ponieważ Google nie ogłosiło tego.

Kontakt

Jak działa rzeczywistość rozszerzona w Google?

Wszystko to jest możliwe dzięki trójwymiarowej integracji obiektu, który może być następnie wyświetlany za pomocą kamery smartfona użytkownika. W ten sposób gepard może pojawić się w Twoim salonie, a Ty możesz nawet uwiecznić ten moment dzięki dostępnej funkcji „uchwyć”.

Jedynym ograniczeniem dla osoby, która chciałaby skorzystać z tej opcji, jest posiadanie smartfon z systemem android lub tablet zgodny z technologią ARCore w wersji 1.9. Obsługa jest dość prosta, ponieważ wystarczy wyszukać w google i odszukać mały element „View in 3D”, a następnie wybrać opcję „View in AR”.