Shiseido dostosowuje swoje kosmetyki z filtrami AR dla mężczyzn
Shiseido, najstarsza na świecie luksusowa marka kosmetyczna, wprowadza na rynek animację AR niedawno wprowadzonych na rynek produktów dla mężczyzn.
Znana technologia
Od kilku lat marka koncentruje się na cyfrowych narzędziach do makijażu, oferując możliwość wypróbowania produktów na odległość. Polityka, która wykorzystuje obecną sytuację zdrowotną do rozwoju.
Aby pójść o krok dalej, w sierpniu ubiegłego roku Shiseido wprowadziło filtry z aplikacji SnapCamera, które można stosować również na platformach do prowadzenia konferencji internetowych. Takich jak Zoom, Teams, Hangouts czy Skype. Wprowadzenie to zostało bardzo dobrze przyjęte w czasie tej pandemii, kiedy telepraca i nauczanie na odległość są częścią codziennego życia każdego człowieka.
Inne, bardziej animowane filtry AR są dostępne na stronie Instagram.
Kontakt
Wersja dla mężczyzn
Z okazji pojawienia się na rynku różnych kosmetyków dla mężczyzn, marka postanowiła rozszerzyć swój cyfrowy rozwój na asortyment dla mężczyzn w rzeczywistości rozszerzonej. Filtry te umożliwiają poprawienie wyglądu, usunięcie niedoskonałości i wrastających włosów.
Filtry, trend, na którym Shiseido zamierza jeszcze przez jakiś czas surfować, ponieważ ogłosiła, że do końca 2021 r. chce opracować więcej produktów dla mężczyzn. Kreacja, która może skusić nowych męskich konsumentów kosmetyków.
Filtry rzeczywistości rozszerzonej są obecnie wykorzystywane do wszystkie sektory i dla wszystkich płci, co jest korzystne dla marek kosmetycznych demokratyzujących swoją ofertę dla mężczyzn.