Snapchat uruchamia lustra rzeczywistości rozszerzonej
Sieć społecznościowa Snapchat ma obecnie trudności ze swoją działalnością reklamową. W związku z tym postanowił skupić się na rzeczywistości rozszerzonej i uruchamia lustra rzeczywistości rozszerzonej.
Osprzęt do rzeczywistości rozszerzonej
Bobby Murphy, współzałożyciel Snapchata i CTO amerykańskiej firmy międzynarodowej, mówi, że ich celem jest „.zapewnienie, że ludzie wykorzystują swój czas bardziej efektywnie w świecie, zamiast zanurzać się w świecie wirtualnym„. To właśnie w tym miejscu lustra rzeczywistości rozszerzonej wkraczają do akcji, oferując użytkownikom i kupującym możliwość przymierzenia ubrań w sklepie przy użyciu rzeczywistości rozszerzonej.
Ta technologia Snapchat ma na celu umożliwienie konsumentom wizualizacji ich wyglądu w różnych ubraniach bez konieczności fizycznego przymierzania ich w przymierzalni. Pozwala to nie tylko zaoszczędzić czas, ale także uniknąć frustracji związanej z oczekiwaniem w kolejce do przymierzalni lub rozczarowania związanego z brakiem odpowiedniego rozmiaru lub koloru. Sklepy mogą również korzystać z luster rzeczywistości rozszerzonej, które pomagają zminimalizować sprzątanie i porządkowanie przymierzalni.
Kontakt
Gdzie dostępne są lustra rzeczywistości rozszerzonej?
Dostępność nowych luster rzeczywistości rozszerzonej będzie początkowo ograniczona do partnerów, z którymi Snapchat ma ważne relacje. Tak jest w przypadku Nike, która testowała lustra rozszerzonej rzeczywistości w swoim sklepie w Williamsburgu w październiku 2022 roku. Testy były bardzo rozstrzygające, a Nike oferuje teraz lustra rzeczywistości rozszerzonej w kilku swoich sklepach w całych Stanach Zjednoczonych.
Inni partnerzy, tacy jak Coca-Cola i Live Nation Entertainment Inc, wkrótce będą mogli skorzystać z tej nowej technologii rzeczywistości rozszerzonej. Dyrektor generalny Snapchata, Evan Spiegel, zobowiązał się odpowiedzieć na prośby swoich partnerów i udostępnić więcej luster rzeczywistości rozszerzonej.
Przyszłe plany Snapchata dotyczące rzeczywistości rozszerzonej
Partnerstwo z Coca-Colą pozwala Snapchatowi na jeszcze większe innowacje i poszukiwanie nowych rozwiązań. więcej pomysłów z rozszerzoną rzeczywistością. Zaproponował projekt, który współpracowałby z automatami sieci: gdy tylko klient machnie ręką na automat, może odebrać napój, sprawdzić produkty, wygrać nagrody i zagrać w gry.
Druga nowa funkcja wykorzystująca rzeczywistość rozszerzoną powinna wkrótce pojawić się w aplikacji. Funkcja ta, będąca wciąż w fazie planowania, umożliwi użytkownikom odnalezienie drogi na festiwalu za pomocą kompasu rzeczywistości rozszerzonej i mapy 3D opracowanej przez aplikację.
W tym samym duchu Snapchat ogłosił uruchomienie w tym roku własnego ChatBota o nazwie „My AI”.