Marki mogą wypożyczać filtry rozszerzonej rzeczywistości od Snapchata.
A gdyby wypożyczanie filtrów rozszerzonej rzeczywistości było możliwe dla marek? Takie wyzwanie postawiła sobie w styczniu 2021 roku platforma Snapchat. Po trudnym okresie spowodowanym kryzysem reklamowym, Snapchat odnawia się i stawia na wynajem własnych filtrów rozszerzonej rzeczywistości, które są korzystne dla marek.
Strona filtry rzeczywistości rozszerzonej Co i dla kogo jest przeznaczone?
Wraz z rosnącym pragnieniem ewolucji, platformy takie jak np Snapchat oferują coraz ciekawsze funkcje dla marek. Jednym z nich są filtry rozszerzonej rzeczywistości.
Dla wszystkich użytkowników sieci społecznościowych filtry te są bardzo przydatne, szczególnie w przypadku umożliwienia klientom oglądania produktów w 3D. Jest to również ciekawy sposób na promocję nowego produktu lub flagowego produktu marki.
Korzyść dla klienta? Możliwość wirtualnego przetestowania upragnionego produktu przed jego zakupem i tym samym potwierdzenie przyszłego zakupu.
Kontakt
A nowy ciekawe
Kryzys zdrowotny Covid-19 w dużej mierze spowolnił rynki, a w szczególności platformę komunikacyjną Snapchat, która odnotowała spadek czasu spędzanego na aplikacji. Dodatkowo wojna na Ukrainie i inflacja zapoczątkowały długi okres niepewności.
Ale dzięki tej nowej funkcji Snapchat trafia w sedno i umożliwia awans w statystykach. Obiecuje on markom wypożyczenie swojego filtra rozszerzonej rzeczywistości, aby zintegrować go ze swoimi stronami internetowymi. Jest to możliwe dzięki integracji kodu bezpośrednio na stronach produktowych sprzedawców e-commerce.
Ta nowa oferta handlowa, nazwana Shopping Suite, pozwala markom i sprzedawcom wystawiać swoje towary za pomocą reprezentacji 3D.
Wynajem filtry rzeczywistości rozszerzonej dobrodziejstwo dla portalu społecznościowego Snapchat
Dzięki takiej dywersyfikacji Snapchat już teraz notuje czterokrotny wzrost współczynnika konwersji, a przychód na odwiedzającego wzrósł dzięki Shopping Suite o 59%.
Jeśli liczba odwiedzających tak bardzo rośnie, to dlatego, że strategia Snapchata działa, co bardzo uspokaja współzałożyciela Evana Spiegela. Snapchat przyciągnął już na swoją stronę wiele marek, takich jak Gobi Cashmere.
Filtry rzeczywistości rozszerzonej : główne dźwignie dla marek
Filtry rzeczywistości rozszerzonej są niekiedy bardziej skuteczne niż reklamy sponsorowane, a marki coraz częściej wykorzystują je do wyróżnienia się na tle konkurencji.
Użytkownicy będą całkowicie zanurzeni w uniwersum marki, a to dowodzi, że idzie ona z duchem czasu i jest gotowa na innowacje, by jeszcze bardziej zadowolić swoich klientów.
Przyjmując atrakcyjny filtr, można uwieść nowych potencjalnych klientów i zbliżyć się do marki. W skrócie, jest to innowacyjny i łatwy sposób na zwiększenie sprzedaży, współczynnika konwersji i widoczności marki.