Przybycie Sony do metawersum
CEO Sony Kenichiro Yoshida ogłosił 18 maja na spotkaniu grupy znaczenie metaverse w ich strategii rozwoju. Celem jest zintegrowanie tych wspólnych wirtualnych światów z ich strategią marki. Ale jakie działania są planowane?
Rozwiń swoją ofertę
Grupa Sony chce uniknąć przegapienia okazji i wykorzystać nowe trendy we właściwym czasie. Tym samym marka chce wyjść poza Playstation i jej produkcje audiowizualne (gry, muzyka, filmy), które stanowią dwie trzecie przychodów grupy. Celem jest połączenie obecnej oferty marki z wciągającymi i całkowicie unikalnymi doświadczeniami w wirtualnym świecie. Aby to osiągnąć, Sony chce wdrożyć cross-platformowe funkcjonalności. Grupa chce być jednym z głównych graczy w sektorze metaverse i stwierdza „Metaverse to przestrzeń społeczna i żywa przestrzeń sieciowa. Tam krzyżują się ścieżki gier, muzyki, filmów i kreskówek”, nawiązując do. Fornite d’Epickie gry traktowane jako internetowa przestrzeń społeczna.
Kontakt
Sony oferuje wyjątkowe, wciągające wrażenia
Dostępny na Playstation Fortnite reprezentuje rozwiązanie, które grupa chce wprowadzić w życie. Rzeczywiście, gra oferuje różne wciągające doświadczenia, takie jak wirtualne koncerty, wystawy, itp. Wiele rzeczy można więc ustawić i wyobrazić sobie. Sony nawiązało niedawno współpracę z Epickie gry głównym graczem w metawersji. Inwestując 1 miliard dolarów w ten projekt, Sony chce współpracować z tym gigantem i odgrywać coraz większą rolę w podboju metaverse. Łącząc doświadczenie Epic Games w dziedzinie gier z najnowocześniejszą technologią Sony, grupa zamierza opracować nowe doświadczenia cyfrowe, zwłaszcza w dziedzinie sportu.
Skupienie się na doświadczeniach z gry wieloosobowej
Playstation jest bardzo popularne wśród graczy i przyczyniło się do ewolucji i rewolucji w grach wideo. Playstation integruje obecnie nowe zagadnienia, takie jak metawersja oraz rozwój bardziej wciągających i bogatych doświadczeń. Poza Playstation, Sony skupia się również na doświadczeniach multiplayer. W tym celu grupa nabyła firmę zajmującą się tworzeniem i wydawaniem gier wideo Bungie. Zakup ten pozwolił im dodać do swojej marki licencję na Destiny, co jest prawdziwym plusem, gdyż gra ta dostępna jest również na Xboxa i PC. Kenichiro Yoshida zapowiedział podczas zakupu, że chce poprawić ich możliwości w zakresie usług związanych z grami, aby zrobić krok naprzód w kierunku stania się wieloplatformowym. Na 2022 rok zaplanowano inwestycję o wartości 300 milionów dolarów, która ma na celu rozwinięcie tego wieloplatformowego aspektu, w tym udostępnienie gier za pośrednictwem PC.
Zapowiedziano także nowy system wirtualnej rzeczywistości kompatybilny z PS5. PlayStation VR 2 powinno być dostępne pod koniec roku i powinno umożliwić poruszanie się w metawersji. Wirtualna rzeczywistość wydaje się więc również głównym obszarem rozwoju dla grupy. Kolejne informacje i wiadomości o postępach w realizacji projektu powinny pojawić się w najbliższych tygodniach.