Top 5 filtry na Mistrzostwa Świata w Katarze
20 listopada rozpoczynają się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze, a marki wszystkie chciały się pozycjonować, by się wyróżnić. Możemy zobaczyć reklamy, posty na portalach społecznościowych, ale niektórzy zrobili też filtry na portalach społecznościowych. Oto 5 najlepszych filtrów do świętowania Mistrzostw Świata w Katarze.
1. Madrange
Firma Madrange skontaktowała się z nami w celu wykonania filtra Instagram w celu wsparcia francuskiej drużyny podczas mistrzostw świata w piłce nożnej w Katarze. Filtr ten to gra AR, w której użytkownik musi zebrać jak najwięcej piłek, aby uzyskać jak najlepszy wynik.
Kontakt
2. Qatar Airways
Qatar Airways to linia lotnicza, która jest oficjalnie partnerską linią lotniczą dla świat w Katarze. Postanowiła szeroko komunikować się w sieciach społecznościowych i oferuje kilka filtrów Instagram. Ten pierwszy filtr to gra AR, w której celem jest zdobycie bramki poprzez unikanie przeciwników. Jak widać, wideo demo zostało wykonane przez Neymara. Wykorzystanie wizerunku m.in.influencer to bardzo ważna dźwignia, aby dobrze przekazać informacje na temat filtra na Instagramie.
3. BBC Africa
BBC Africa opublikowało również na Instagramie filtr z grą AR w formie quizu. Jest to dobry sposób na tworzenie interakcji i zaangażowania w mediach społecznościowych, ponieważ wzbudza ciekawość i chęć udzielenia jak największej liczby poprawnych odpowiedzi.
Réalisé par @Arielsitoy2k
4. Les stickers à collectionner
Twórca treści wydał również filtr na Mistrzostwa Świata w Katarze, który nawiązuje do kolekcjonerskich naklejek piłkarzy każdego kraju. Ten filtr pozwala użytkownikom wybrać, którą drużynę chcą wspierać, a tym samym dostosować filtr do swoich potrzeb.
5. Qatar Airways
Qatar Airways uruchomiło na Instagramie także inny filtr, który wykorzystuje segmentację do zamiany tła. Tutaj możemy zobaczyć, że osoba znajduje się w samolocie z Mistrzostwami Świata w Katarze. Jest to filtr, który na początku wygląda niegroźnie, ale tego typu efekt może szybko stać się wirusowy i być wykorzystywany przez influencerów.