Top 5 filtrów dla Czarny Piątek
Black Friday to ważne wydarzenie dla marek. Rzeczywiście, jest to czas, kiedy większość świata szuka dobrych okazji i kupuje maksymalnie dużo produktów. Dlatego bardzo ważne jest, aby marki wyróżniały się w tym dniu, aby osiągnąć swoje cele. Filtry społecznościowe są skuteczną dźwignią, która pozwala dotrzeć do dużej grupy docelowej w mediach społecznościowych. Aby dać Ci kilka pomysłów, wymieniliśmy 5 filtrów uruchomionych z okazji Black Friday.
1. My protein
My protein to wiodąca międzynarodowa marka odżywek sportowych. Na Black Friday uruchomiła na Instagramie immersyjny filtr, który zabiera użytkowników w podróż po wirtualnym świecie, którego celem jest polowanie na emojis wzdłuż ścieżki. Tego typu filtr pozwala zaangażować swoją społeczność i zatrzymać ją w swoim świecie na dłużej, podczas gry w rozszerzonej rzeczywistości.
Kontakt
2. CCC Shoes & Bags
CCC Shoes to marka modowa stworzona w Polsce. Oferuje wysokiej klasy buty i torebki na sprzedaż w ponad 20 różnych krajach. W kampanii komunikacyjnej z okazji Black Friday, CCC Shoes postanowiło połączyć to, co fizyczne z tym, co cyfrowe. Rzeczywiście, celem było zdynamizowanie ich plakatu reklamowego dzięki filtrowi, który wyświetlał but 3D z kodem promocyjnym. Stworzono również inny filtr Instagrama ze specyficznym rozpoznawaniem obrazu. Ten pomysł jest bardzo pomysłowy, ponieważ pozwala wzmocnić konkretne miejsca i sprawić, że doświadczenie jest wciągające i wyjątkowe.
3. Boohoo Man
Boohoo to międzynarodowy internetowy sprzedawca odzieży. Z okazji Czarnego Piątku stworzyła dla swojej marki Boohoo Man filtr na Instagramie, w którym można rozdawać nagrody. Ten filtr to koło filtrujące który losowo wyświetla nagrodę do wygrania w konkursie organizowanym przez Boohoo Man.
4. Adidas Corporate
Instagramowe konto korporacji Adidas Russia przygotowało filtr na Black Friday. Filtr ten ma na celu zwiększenie i poprawę świadomości marki wśród potencjalnych talentów, którzy chcieliby do nich dołączyć. Jest to filtr, który oferuje animację twarzy z efektem halo na twarzy i animacją 3D.
5. Baemin VN
Baemin to młoda południowokoreańska firma zajmująca się dostarczaniem jedzenia. Aby zwiększyć swoją kampanię komunikacyjną w Czarny Piątek, stworzyła koło filtrów z kodem promocyjnym, który wyświetla się, gdy ludzie używają filtra. Dzięki temu marka może śledzić osoby, które użyły filtra i które zamówiły na ich platformie z kodem promocyjnym.