Top 5 filtrów dla Boże Narodzenie

Święta to ważny czas dla każdego, zarówno dla rodzin, jak i przede wszystkim dla marek. Jest to wydarzenie, które wymaga m.in. wyróżnić się, aby osiągnąć cele koniec roku. Dlatego wszystkie firmy stosują różne strategie na portalach społecznościowych, aby zyskać widoczność w tym okresie. Jedną z najbardziej pożądanych treści są m.in. filtry na portalach społecznościowych. Rzeczywiście, pozwalają one zaproponować interaktywne treści z użytkownikami i łatwo zwiększyć widoczność marki.

Réalisé par Simone Creative Studio

1. Dior

Dior wprowadził na rynek filtr na Instagram na Boże Narodzenie, aby włączyć je do świątecznej kampanii komunikacyjnej. Kampania ta miała na celu wprowadzenie na rynek nowa kolekcja „Holiday Exclusive„na świąteczne prezenty i dekoracje.

Kontakt

2. Louis Vuitton

Louis Vuitton wypuścił na rynek filtr na okres świąteczny, który składał się m.in. kilka różnych światów. Ten rodzaj filtra pozwala dotrzeć do większej liczby osób, ponieważ istnieją różne wersje filtra i każdy użytkownik może wybrać tę, którą woli.

3. Starbucks

Aby świętować Boże Narodzenie, Starbucks postanowił dodać trochę zabawy i humoru. A zatem. Filtr Snapchat był animowany i zachęcał użytkownika do śpiewanie z własnym mini chórem. Celem tej kampanii komunikacyjnej było aby promować ich nowy świąteczny kubek i gotowe.

4. American Eagle

American Eagle zdecydował się również dodać odrobinę humoru do jego filtr świąteczny. RzeczywiścieEfekt Instagrama oferuje animacja 3D piernikowego ludzika z twarzą użytkownika na jednym z tańczących ciastek. Marka dodała też kilka wyróżników, takich jak sweter z orłem i baner „American Eagle”.

5. Qeelin Jewellery

Qeelin to marka biżuterii z wyższej półki. Oferuje biżuterię z mistycznymi i duchowymi symbolami, które są mocno zakorzenione i znane w chińskiej kulturze. Ten Filtr na Instagramie została uruchomiona w okresie świątecznym, aby informować o nowy symbol zaproponowany przez firmę jubilerską.