Vrroom pozyskuje środki na stworzenie swojej meta-wizytówki
Vrroom - innowacyjny gracz w branży eventowej
Vrroom, kataloński start-up powstały w 2018 roku, ma na celu tworzenie wydarzeń, które dzięki wirtualnej rzeczywistości są zawsze bardziej intensywne i szalone niż inne. Tym samym firma oferuje różne usługi, począwszy od pokazów hybrydowych mieszających VR, AR i transmisje online, poprzez sztuki performatywne, wydarzenia sportowe, festiwale kulturalne czy nawet wystawy. Dzięki kompletnemu know-how i szerokiemu zakresowi działań firma współpracowała z różnymi klientami, takimi jak Roland Garros, Olimpiada w Pekinie, cyfrowy teleturniej czy artyści tacy jak Jean-Michel Jarre lub festiwal South by Southwest… Dzięki kulturalnym i sportowym produkcjom w VR i AR, Vrroom wzbogaca doświadczenie i oferuje widzom niezapomniane chwile. Przenosząc widzów do wirtualnego świata, Vrroom zanurza ich w nowym wszechświecie, aby mogli przeżyć i poczuć nowe doświadczenie. Prawdziwy inkubator w tej dziedzinie, firma kontynuuje swój rozwój i nadal tworzy niepowtarzalne emocje poprzez wirtualny świat. Te słynne kreacje są dystrybuowane na platformach VR m.in. Sandbox VR lub aplikacja społecznościowej rzeczywistości rozszerzonej VRChat.
Dzięki wsparciu partnerów takich jak Bpifrance, Crédit Agricole Sud Méditerranée, Société Générale, Airbus Développement i Réseau Entreprendre Occitanie Méditerranée, grupa zebrała 1,5 mln euro na uruchomienie swojej platformy VR, „Nasza platforma pozwoli każdemu stworzyć swój show online za pomocą szeregu narzędzi i monetyzować go bez końca”.wyjaśnia Louis Cacciuttolo, prezes Vrroom. Celem firmy jest posiadanie własnej platformy do dystrybucji swoich kreacji i bycie niezależnym w swoim wirtualnym uniwersum, metawersum rozrywki.
Kontakt
Metaverse serialu
Ambicją Vrroom jest zrewolucjonizowanie metaverse poprzez stworzenie bogatego ekosystemu cyfrowego na skalę francuską i europejską, „W metaverse pojawia się strategiczna kwestia suwerenności, związana z ochroną danych i walką z cyberprzestępczością. Obecnie platformy są amerykańskie i chińskie (…)” wyjaśnia Bastien Bouchut, dyrektor finansowy.
To metawersum rozrywki, zwane również YouTube metawersum, które zostanie uruchomione w grudniu, ma na celu organizację wielu pokazów i rozrywek, aby zapewnić internautom coraz bardziej wciągające, zaskakujące i niezwykłe doświadczenia. Przełamując bariery między światem wirtualnym i rzeczywistym, Vrroom ma na celu dać jak największej liczbie osób możliwość tworzenia widowisk online dzięki wszechstronnym, bogatym i intuicyjnym narzędziom.
Inne projekty i ulepszenia mają nadejść wraz z zaprogramowaniem zbiórki funduszy w wysokości 30 milionów euro na drugie półrocze. Celem jest sfinansowanie prac badawczo-rozwojowych i ulepszenie platformy, zwłaszcza poprzez wprowadzenie gier, dodanie NFT lub sieci społecznościowych. Z dodatkiem sztucznej inteligencji i sieć 3Vrroom chce się wyspecjalizować i oferować produkty wysokiej jakości w najnowszej technologii.