Walmart kupuje start-up Memomi i oferuje wirtualną przymiarkę

Walmart, amerykański gigant handlu detalicznego, kontynuuje swój rozwój w dziedzinie rozszerzonej rzeczywistości, kupując start-up Memomi. Specjalizujący się w dopasowywaniu okularów AR, ten nabytek pozwala internautom na zdalne przymierzanie okularów bez konieczności nawet wychodzenia gdziekolwiek, co jest idealnym rozwiązaniem!

Przymierzaj okulary wirtualnie dzięki Memomi

Memomi to start-up założony w Izraelu. Specjalizuje się w rzeczywistość rozszerzona a przede wszystkim wirtualnej przymiarki, firma wyróżniła się dzięki rozwojowi swojej platformy AR pozwalającej internautom na wirtualne przymierzanie wybranych przez nich produktów. Tego typu technologia jest dziś bardzo ważna, aby sprostać nowym oczekiwaniom i potrzebom internautów. Dzięki rozszerzonej rzeczywistości i rozwijanym nowym technologiom użytkownicy mogą w łatwy sposób dokonać projekcji i być spokojni o swój potencjalny zakup. Mając świadomość znaczenia AR i wsparcia, jakie stanowi w procesie zakupowym klienta, marki dostosowują się do niego i tak jest zwłaszcza w przypadku Walmartu. W tym celu grupa postanowiła skorzystać z usług Memomi, start-upu, który jest już wyspecjalizowany i skuteczny w tej dziedzinie.

Kontakt

walmart-ar-lunette

W celu zaoferowania wysokiej jakości wirtualnej oprawy, start-up opracował Lustro pamięcicyfrowe lustro, które należy do najbardziej zaawansowanych na świecie. Stosowany w wielu dziedzinach i dostosowywany do sektora działalności, pozwala markom oferować immersyjne, unikalne, a zarazem realistyczne doświadczenia. Uroda, moda, okulary, pielęgnacja włosów, buty czy akcesoria, wiele rzeczy jest możliwych dzięki Memory Mirror.

Nowa oferta na okulary proponowana

Kto nie marzył o przymierzeniu wymarzonych okularów, które idealnie pasują do kształtu twarzy i wyglądają tak, jak chce, jest to możliwe dzięki tej nowej współpracy. Walmart rozwija projekt mający na celu wprowadzenie opieki optycznej do domu poprzez rzeczywistość rozszerzoną. Ten nowy nabytek jest częścią tego projektu, który wymaga dobrej znajomości tematu, „to przejęcie wzmacnia nasze ambicje, aby zaoferować klientom tańszy dostęp do opieki z domu”. powiedział David Reitnauer, wiceprezes, Speciality Services w Walmart Health & Wellness. Dzięki tej współpracy projekt rozwija się i powstaje krok po kroku.

Rzeczywistość rozszerzona w Walmart

essayage-virtuel-walmart

To nie pierwszy projekt Walmart bezpośrednio związany z rozszerzoną rzeczywistością. Rzeczywiście, grupa kupiła już start-up Zeekit która specjalizuje się w wirtualnej przymiarce odzieży, obuwia i akcesoriów. Dzięki połączeniu Zeekit z technologiami sztucznej inteligencji Walmart Global Tech, grupie udało się opracować opcję wspomagającą internautów w procesie zakupowym. Internauci mogą więc wizualizować wybrane przez siebie ubrania na manekinach odpowiadających ich morfologii dzięki opcji Wybierz mój model. Z drugiej strony, grupa ma również opcję projekcji mebli i innych elementów dekoracyjnych do swoich wnętrz, kolejną opcję rozszerzonej rzeczywistości, aby pomóc klientom projektować siebie nawet za ekranami.

Walmart kontynuuje więc rozwój, szczególnie w zakresie rozszerzonej rzeczywistości. Jej celem jest tak naprawdę towarzyszenie internautom poprzez realistyczne i niepowtarzalne doświadczenia. Nie możemy się doczekać kolejnych projektów amerykańskiego giganta!