Kody QR: skuteczne wezwanie do działania dla filtrów rzeczywistości rozszerzonej
Nasza agencja pomaga klientom w integracji kodów QR na nośnikach fizycznych połączonych z efektami rozszerzonej rzeczywistości (Instagram, Snapchat, Facebook czy nawet filtry TikTok). Integracja kodów QR może odbywać się na magazynach, stronie internetowej (wersja webowa), w strefie zakupowej, a nawet w POS. Wyobraź sobie, skanujesz kod QR w magazynie, na reklamie samochodu, który pozwala sprawić, że samochód pojawi się przed Tobą w rozszerzonej rzeczywistości (Scan & play).
Przypadek użycia: Jestem zainteresowany
Jestem zainteresowany to magazyn należący do grupy Prisma Media i zajmujący się różnorodnymi tematami. Możemy go sklasyfikować jako magazyn ciekawostek. Celem jest stworzenie na Instagramie filtru typu quiz z chronometrem i punktacją, który będzie wyzwaniem dla użytkownika z pytaniami związanymi z tematyką magazynu, czyli ogólną wiedzą. Filtrowi na Instagramie towarzyszy wezwanie do działania na zakończenie do wyzwania znajomych.
Wcześniej w ramach kampanii wprowadziliśmy kod QR umieszczony w magazynach na czwartej stronie, który jest bezpośrednio powiązany z filtrem na Instagramie. Po zeskanowaniu kodu QR użytkownicy mogą od razu rozpocząć grę w rzeczywistości rozszerzonej.
Kontakt
Przypadek użycia: Unibail
Unibail jest międzynarodową grupą działającą w branży centrów handlowych. We Francji największe centra handlowe należą do grupy Unibail, Forum des Halles, Les 4 temps, Polygone Riviera, Confluence itd. Na potrzeby kampanii ogólnokrajowej stworzyliśmy aktywację połączoną z filtrem na Instagramie, promującą restauracje w centrach handlowych. Wystarczyło wykorzystać efekt na Instagramie i udać się do recepcji sklepu, aby otrzymać zniżkę w partnerskich restauracjach.
W każdym centrum handlowym zintegrowaliśmy totemy, strategicznie umieszczone w miejscach o dużym natężeniu ruchu, tak aby użytkownicy mogli zeskanować kod QR znajdujący się na totemie. Kod QR przenosi ich do filtra Instagrama, w którym można rozegrać konkurs.
Przypadek użycia: Unibail
Unibail jest międzynarodową grupą działającą w branży centrów handlowych. We Francji największe centra handlowe należą do grupy Unibail, Forum des Halles, Les 4 temps, Polygone Riviera, Confluence itd. Na potrzeby kampanii ogólnokrajowej stworzyliśmy aktywację połączoną z filtrem na Instagramie, promującą restauracje w centrach handlowych. Wystarczyło wykorzystać efekt na Instagramie i udać się do recepcji sklepu, aby otrzymać zniżkę w partnerskich restauracjach.
W każdym centrum handlowym zintegrowaliśmy totemy, strategicznie umieszczone w miejscach o dużym natężeniu ruchu, tak aby użytkownicy mogli zeskanować kod QR znajdujący się na totemie. Kod QR przenosi ich do filtra Instagrama, w którym można rozegrać konkurs.