Rozwijaj swoją społeczność dzięki konkursy

Konkursy pozwalają na. promować swoje filtry na portalach społecznościowych i dotrzeć do większej liczby osób.

Organizuj konkursy, aby zwiększyć widoczność swoich efektów

Konkursy pozwalają w organiczny sposób promować filtry rozszerzonej rzeczywistości. Rozdając produkt / usługę / rabat, zachęcasz użytkowników do korzystania z filtra i ponownego udostępniania go. Jest to niezwykle silne wezwanie do działania, aby niewielkim kosztem zwiększyć statystyki tych efektów. 

Jako agencja wspieramy naszych klientów w tworzeniu konkursów, tak aby mechanika filtrów i CTA zachęcały użytkowników do skorzystania z efektu.

Przypadek użycia: metro - 20 lat

Brief : 

Celem jest stworzenie aktywacji z okazji rocznicy marki Subway, która umożliwi użytkownikom korzystanie z promocji w formie gry.

Zalecenia i produkcja : 

Implementacja filtra Instagram w mechanice gry. Dzięki wzornictwu pasującemu do karty graficznej, nad twarzą użytkownika pojawia się 20-sekundowe odliczanie, a także skanowanie głowy. Zadaniem filtra iInstagram jest nie ruszać się przez 20 sekund. Skrypt stworzony przez nasze zespoły identyfikuje najmniejszy ruch. Za każdy ruch użytkownik traci 2 punkty. Po zakończeniu doświadczenia w rzeczywistości rozszerzonej użytkownik otrzymuje 20 punktów. 

Do konkursu przez filtr pchali się również influencerzy. To pomogło zwiększyć widoczność od początku, a później wystarczył organiczny charakter konkursu. Duch wyzwania i rywalizacji z tymi znajomymi pozwolił nam na zdobycie ważnych insightów.

Kontakt

Przypadek użycia: Unibail - Wsparcie dla właścicieli restauracji

Grupa Unibail-Rodamco-Westfield, lider na rynku nieruchomości handlowych, skontaktowała się z nami w celu stworzenia filtra, którego celem jest jazda do sklepu. Filtr został zintegrowany w kilkunastu centrach handlowych i pojawił się na kontach Instagramowych poszczególnych centrów. Celem konkursu było zebranie jak największej ilości jedzenia na tacy i przedstawienie wyniku w recepcji w celu otrzymania rabatu w różnych sklepach centrum handlowego.

Organizacja zawodów:

👉🏻 Publikacja postu wyjaśniającego konkurs

👉🏻 Historia z filmem demonstracyjnym 

👉🏻 W okresie trwania konkursu regularnie zamieszczano historie przypominające społeczności, że odbywa się konkurs

👉🏻 Dzielenie się historiami uczestników

Przypadek użycia: Unibail - Wsparcie dla właścicieli restauracji

Grupa Unibail-Rodamco-Westfield, lider na rynku nieruchomości handlowych, skontaktowała się z nami w celu stworzenia filtra, którego celem jest jazda do sklepu. Filtr został zintegrowany w kilkunastu centrach handlowych i pojawił się na kontach Instagramowych poszczególnych centrów. Celem konkursu było zebranie jak największej ilości jedzenia na tacy i przedstawienie wyniku w recepcji w celu otrzymania rabatu w różnych sklepach centrum handlowego.

Organizacja zawodów:

👉🏻 Publikacja postu wyjaśniającego konkurs

👉🏻 Historia z filmem demonstracyjnym 

👉🏻 W okresie trwania konkursu regularnie zamieszczano historie przypominające społeczności, że odbywa się konkurs

👉🏻 Dzielenie się historiami uczestników

+ 1 MILIARD
Wygenerowane Wyświetlenia
+ 500 FILTRÓW
Stworzone dla Marek
+ 40 MILIONÓW
Udostępnienia w Story na Snapchat
Logo-subway-client
yves-saint-laurent-logo
WIX
logo de l'ufc
Ford-logo-client
subway-logo-client
logo-pizza-hut-min
logo mac do
Logo-starbuckes-client
logo haagen dazs
logo-client-filtre-reseau-sociaux-nespresso
logo toyota client
logo kleenex couleur
logo dkny
logo de netflix - client de Filter Maker
logo des galeries lafayette