Organizuj konkursy, aby zwiększyć widoczność swoich efektów
Konkursy pozwalają w organiczny sposób promować filtry rozszerzonej rzeczywistości. Rozdając produkt / usługę / rabat, zachęcasz użytkowników do korzystania z filtra i ponownego udostępniania go. Jest to niezwykle silne wezwanie do działania, aby niewielkim kosztem zwiększyć statystyki tych efektów.
Jako agencja wspieramy naszych klientów w tworzeniu konkursów, tak aby mechanika filtrów i CTA zachęcały użytkowników do skorzystania z efektu.
Przypadek użycia: metro - 20 lat
Brief :
Celem jest stworzenie aktywacji z okazji rocznicy marki Subway, która umożliwi użytkownikom korzystanie z promocji w formie gry.
Zalecenia i produkcja :
Implementacja filtra Instagram w mechanice gry. Dzięki wzornictwu pasującemu do karty graficznej, nad twarzą użytkownika pojawia się 20-sekundowe odliczanie, a także skanowanie głowy. Zadaniem filtra iInstagram jest nie ruszać się przez 20 sekund. Skrypt stworzony przez nasze zespoły identyfikuje najmniejszy ruch. Za każdy ruch użytkownik traci 2 punkty. Po zakończeniu doświadczenia w rzeczywistości rozszerzonej użytkownik otrzymuje 20 punktów.
Do konkursu przez filtr pchali się również influencerzy. To pomogło zwiększyć widoczność od początku, a później wystarczył organiczny charakter konkursu. Duch wyzwania i rywalizacji z tymi znajomymi pozwolił nam na zdobycie ważnych insightów.
Kontakt
Przypadek użycia: Unibail - Wsparcie dla właścicieli restauracji
Grupa Unibail-Rodamco-Westfield, lider na rynku nieruchomości handlowych, skontaktowała się z nami w celu stworzenia filtra, którego celem jest jazda do sklepu. Filtr został zintegrowany w kilkunastu centrach handlowych i pojawił się na kontach Instagramowych poszczególnych centrów. Celem konkursu było zebranie jak największej ilości jedzenia na tacy i przedstawienie wyniku w recepcji w celu otrzymania rabatu w różnych sklepach centrum handlowego.
Organizacja zawodów:
👉🏻 Publikacja postu wyjaśniającego konkurs
👉🏻 Historia z filmem demonstracyjnym
👉🏻 W okresie trwania konkursu regularnie zamieszczano historie przypominające społeczności, że odbywa się konkurs
👉🏻 Dzielenie się historiami uczestników
Przypadek użycia: Unibail - Wsparcie dla właścicieli restauracji
Grupa Unibail-Rodamco-Westfield, lider na rynku nieruchomości handlowych, skontaktowała się z nami w celu stworzenia filtra, którego celem jest jazda do sklepu. Filtr został zintegrowany w kilkunastu centrach handlowych i pojawił się na kontach Instagramowych poszczególnych centrów. Celem konkursu było zebranie jak największej ilości jedzenia na tacy i przedstawienie wyniku w recepcji w celu otrzymania rabatu w różnych sklepach centrum handlowego.
Organizacja zawodów:
👉🏻 Publikacja postu wyjaśniającego konkurs
👉🏻 Historia z filmem demonstracyjnym
👉🏻 W okresie trwania konkursu regularnie zamieszczano historie przypominające społeczności, że odbywa się konkurs
👉🏻 Dzielenie się historiami uczestników