Aktywacje na portalach społecznościowych, aby promować swój filtr

Przekazuj informacje we właściwy sposób aby organicznie promować swój filtr na portalach społecznościowych.

Jak promować swój filtr na portalach społecznościowych?

Nasza agencja pomaga swoim klientom w promowaniu filtrów na portalach społecznościowych. Istnieje kilka sposobów i metod komunikowania o swoim efekcie, które przyniosą Ci widoczność i rozgłos wśród odbiorców.

Przede wszystkim należy pomyśleć o skierowaniu swojego efektu do różnych celów i followersów. Aby to zrobić, wystarczy użyć odpowiednich słów kluczowych, gdy tylko filtr zostanie załadowany do różnych mediów społecznościowych, takich jak Instagram, Tiktok lub Snapchat. Ta optymalizacja i fakt dodania odpowiednich słów kluczowych zwiększy naturalne odniesienie efektu z perspektywami, które chcesz osiągnąć w docelowej sieci społecznej. W ten sposób użytkownicy będą mogli łatwiej znaleźć filtr rozszerzonej rzeczywistości w wyszukiwarkach różnych platform.

Istnieją jednak inne metody marketingu cyfrowego, aby rozwijać świadomość na każdym z mediów. Tak więc, po wykonaniu tego pierwszego kroku, możesz rozpocząć strategię marketingu treści. Pierwszym cyfrowym działaniem jest stworzenie historii, publikacji i zintegrowanie przewodnika, aby znaleźć i użyć filtra.

Te działania niewątpliwie stworzą pierwsze zaangażowania na Twoim filtrze. W ten sposób, gdy tylko użytkownicy dowiedzą się o nim, mogą wypróbować doświadczenie rozszerzonej rzeczywistości i stać się ambasadorami Twojej marki lub innego biznesu e-commerce. Możliwe jest również wykorzystanie tego rodzaju strategii marketingowej dla firm B2B.

Podobnie jak w przypadku strony na Facebooku czy bloga z komentarzami, celem tych działań będzie skłonienie tych użytkowników do generowania i rozpowszechniania treści z wizerunkiem naszej marki: UGC (user generated content). 

Poza samą komunikacją cyfrową, zwiększy to Twoją e-reputację i potencjalnie sprowadzi więcej potencjalnych klientów na Twoją stronę internetową (co nazywane jest inbound marketingiem). 

Aby nadać kampanii marketingowej w sieci szerszy zakres, możesz również wdrożyć szablony historii, które ludzie będą mogli ponownie wykorzystać. Podobnie, aby wywołać szum i skłonić ludzi do przyjścia do sklepu (drive-to-store), możesz ustawić fizyczne urządzenia w samych sklepach. Ponadto, komunikowanie o efekcie za pośrednictwem usługi komunikacyjnej, takiej jak Messenger, może być opcją.

Wszystkie te działania można powierzyć agencji social media lub community managerowi, który zajmie się realizacją tych wszystkich punktów. Jeśli jednak chcesz to zrobić i pójść dalej, to na youtube są różne szkolenia z zakresu social networkingu lub wideoporadniki, które pozwolą Ci zagłębić się w te praktyki zarządzania społecznością.

Kontakt

Przypadek użycia: Mc Donald's

McDonald’s to sieć fast foodów obecna na całym świecie. We współpracy z TBWA Corporation stworzyliśmy filtr na Instagramie, aby promować markę pracodawcy. Filtr jest losowy, a celem jest skłonienie pracowników do interakcji ze sobą przy użyciu przymiotników takich jak „Kto jest najzabawniejszy, żartobliwy, najsilniejszy itp.”. Gdy random się skończy, pracownicy muszą zacytować odpowiedniego pracownika, wspominając o nim bezpośrednio na Instagramie.

W After Effect stworzono szablon fabularny promujący filtr w opowiadaniach i na pierwszej stronie. Stworzono również kalendarz redakcyjny, który pomógł zwiększyć statystyki filtra organicznie.

Przypadek użycia: Unibail

W partnerstwie z Unibail (centra handlowe takie jak Forum des Halles, So Ouest, Confluence, etc.) stworzyliśmy konkurs w 11 centrach we Francji oparty na mechanizmie filtrów Instagrama. Celem było zagranie na filtrze Instagram, pokazanie jego zastosowania w recepcji oraz zebranie promocji od partnerów restauracyjnych centrum. 

Udostępniliśmy filmik demonstracyjny oraz stworzyliśmy szablony opowiadań i historii na pierwszą stronę, aby wypromować filtr i wyjaśnić użytkownikowi, jak działa konkurs.

Przypadek użycia: Unibail

W partnerstwie z Unibail (centra handlowe takie jak Forum des Halles, So Ouest, Confluence, etc.) stworzyliśmy konkurs w 11 centrach we Francji oparty na mechanizmie filtrów Instagrama. Celem było zagranie na filtrze Instagram, pokazanie jego zastosowania w recepcji oraz zebranie promocji od partnerów restauracyjnych centrum. 

Udostępniliśmy filmik demonstracyjny oraz stworzyliśmy szablony opowiadań i historii na pierwszą stronę, aby wypromować filtr i wyjaśnić użytkownikowi, jak działa konkurs.

+ 1 MILIARD
Wygenerowane Wyświetlenia
+ 500 FILTRÓW
Stworzone dla Marek
+ 40 MILIONÓW
Udostępnienia w Story na Snapchat
Logo-subway-client
yves-saint-laurent-logo
WIX
logo de l'ufc
Ford-logo-client
subway-logo-client
logo mac do
logo-pizza-hut-min
Logo-starbuckes-client
logo haagen dazs
logo-client-filtre-reseau-sociaux-nespresso
logo toyota client
logo kleenex couleur
logo dkny
logo de netflix - client de Filter Maker
logo des galeries lafayette