Czy to na Spark AR czy Lens Studio można teraz przesyłać filtry reklamowe na platformach Instagram i Snapchat. Podczas procesu wgrywania, platformy oferują integrację efektu w społeczności lub reklamę. Po zaakceptowaniu moderacji, Lens automatycznie pojawia się w Facebook Ads Manager lub Snap Ads Manager.
Stopień zaangażowania wzrasta wtedy dziesięciokrotnie. vs. reklama tradycyjna (foto/video). Dużym atutem jest promowanie jej efektu.
Filtry reklamowe: zwiększają współczynnik zaangażowania Twoich reklam
Filtry reklamowe stały się głównym elementem zwiększającym widoczność i zaangażowanie reklam w mediach społecznościowych. Poprzez skuteczne kierowanie do odbiorców, możesz przyciągnąć nowych klientów do swojej firmy i miejmy nadzieję, że wygenerujesz więcej leadów. Nasza agencja specjalizuje się w tworzeniu filtrów na żądanie dla Snapchata, Instagrama i TikTok, dzięki czemu możesz wyróżnić się z tłumu i zyskać przewagę nad konkurencją.
Dzięki dobrze przemyślanej strategii marketingowej i wykorzystaniu odpowiednich słów kluczowych, możesz poprawić SEO swojej strony internetowej i zwiększyć swoją świadomość w sieciach społecznościowych. Inwestując w Facebooka, Adwords i inne media, możesz dotrzeć do najistotniejszych dla Twojej marki odbiorców i zoptymalizować swoje kampanie reklamowe.
Indywidualne filtry reklamowe mogą pomóc przyciągnąć uwagę Twoich celów i zwiększyć zasięg Twoich wiadomości. Dzięki treściom dostosowanym do Twoich odbiorców i atrakcyjnym stronom docelowym, możesz drastycznie zwiększyć efektywność swoich kampanii B2B i e-commerce. Łącząc innowacyjne podejście do sieci społecznościowych i technik inbound marketingu, możesz przyciągnąć więcej klientów i wzmocnić cyfrowy ślad swojej firmy.
Nasza agencja marketingu internetowego może pomóc Ci stworzyć Twoją cyfrową strategię marketingową, pomagając Ci wybrać odpowiednie słowa kluczowe i kierowanie, aby zwiększyć wpływ Twoich reklam. Pracujemy z Tobą, aby opracować i zoptymalizować filtry reklamowe, które zachęcą potencjalnych klientów do odkrycia Twojej oferty.
Aby wykorzystać możliwości oferowane przez wyszukiwarki i media społecznościowe, takie jak Facebook, Snapchat i TikTok, możesz generować i wdrażać potężne i innowacyjne kampanie reklamowe. Reklamy w obiektywie są kluczowym elementem zwrócenia uwagi odbiorców na Twoje produkty i usługi, jednocześnie promując Twoją firmę.
Kontakt
Przypadek użycia: La Banque Postale
We współpracy z Havasem stworzyliśmy filtr na Instagramie promujący kampanię „Parlons Citoyens”. Celem Banque Postale było uzyskanie dużej liczby zwrotów na temat serwisu bankowego, dlatego filtr rozpoczął się od mini quizu podwójnego wyboru na temat kampanii, aby dotrzeć na CTA do wyrażenia swojej opinii na stronie.
Filtr jest publikowany w społecznościach, aby wykorzystać potencjał organiczny, ale także w reklamach, aby zwiększyć liczbę interakcji z treścią reklam.
Przypadek użycia: La Banque Postale
We współpracy z Havasem stworzyliśmy filtr na Instagramie promujący kampanię „Parlons Citoyens”. Celem Banque Postale było uzyskanie dużej liczby zwrotów na temat serwisu bankowego, dlatego filtr rozpoczął się od mini quizu podwójnego wyboru na temat kampanii, aby dotrzeć na CTA do wyrażenia swojej opinii na stronie.
Filtr jest publikowany w społecznościach, aby wykorzystać potencjał organiczny, ale także w reklamach, aby zwiększyć liczbę interakcji z treścią reklam.
Przypadek użycia: Galeries Lafayette
Nasza agencja współpracowała z agencją Mozzoo przy tworzeniu filtra Snapchat dla Galeries Lafayette. Filtr ma na celu promowanie nowych par butów dostępnych w sklepie. Technologia Snapchata pozwala nam na. integracja produktów w trybie „przymierzania” co oznacza, że jesteśmy w stanie wymienić buty użytkownika, aby wyświetlić nowe pary w rzeczywistości rozszerzonej.
Efekt ten został opublikowany jako efekt reklamowy w celu zwiększenia zaangażowania w reklamy treści.