4 pomysły na filtry Snapchat dla Twoich kampanii marketingowych
Filtry Snapchat są codziennie używane przez użytkowników platformy i dowodzą zaangażowania w tego typu treści. Ogólnie rzecz biorąc, rzeczywistość rozszerzona pozwala na tworzenie unikalnych i dostosowywanych doświadczeń, które są cenione przez użytkowników Snapchat. Dlatego marki mogą skorzystać z filtrów Snapchat, oferując doświadczenie odzwierciedlające markę i jej produkty. Ale przede wszystkim, należy wiedzieć, jakie typy filtrów Snapchat utworzyć, aby zapewnić ich sukces i wykorzystanie. Dlatego w tym artykule znajdziesz 4 pomysły na filtry Snapchat dla Twoich kampanii marketingowych.
1° Pomysł na filtr Snapchat: pozwól użytkownikom się bawić, edukować i inspirować
Większość użytkowników Snapchat używa filtrów do zabawy, rozrywki dla swoich przyjaciół i/lub społeczności, do inspiracji i nauki nowych rzeczy. Ten aspekt filtrów jest bardzo ważny do zrozumienia, aby oferować angażujące i używane filtry. W rzeczywistości marki mogą stworzyć znaczący i pozytywny filtr Snapchat, który pozwala użytkownikom bawić się w sposób zabawny. Oferując to, użytkownicy Snapchat przeżyją pozytywne i radosne chwile, które pozostaną w ich pamięci na długo.
Kontakt
2° Pomysł: daj możliwość wyrażania się i dzielenia się swoimi uczuciami i przynależnościami
Nowe pokolenia nauczyły się dzielić swoimi uczuciami i walkami w mediach społecznościowych. Dlatego stworzenie filtra, który pozwala im to robić, będzie bardzo doceniane przez użytkowników Snapchat. Na przykład, podczas światowego wydarzenia sportowego, stworzenie filtra w kolorach danego kraju może być bardzo skuteczne. Ponadto, filtr, który podkreśla wartości i walki młodych pokoleń, pozwoli marce zbliżyć się do nich, wspierając te same sprawy (walka z globalnym ociepleniem, nierówności społeczne…). Jednak bardzo ważne jest, aby te tematy były naprawdę ważne dla marki, ponieważ przejrzystość jest bardzo ważna, a przeciwnie mogłoby to spowodować negatywną reakcję.
3° Pomysł: pozwól użytkownikom wypróbować produkty marki
Możliwość oglądania i próbowania produktów w 3D dzięki filtrom Snapchat nazywa się try-on. Ta funkcja sprawia, że produkty dostępne na sprzedaż są wirtualnie dostępne i pozwala użytkownikom na wizualizację produktów bez wychodzenia z domu. Co więcej, można dodać wezwanie do działania bezpośrednio w filtrze, aby przekierować ludzi na stronę produktu na stronie internetowej. Try-on jest bardzo skutecznym narzędziem do zachęcania do zakupów przez media społecznościowe, a jego immersyjny i technologiczny aspekt sprawia, że doświadczenie jest znacznie bardziej zabawne dla konsumentów.
4° Pomysł na filtr Snapchat: zanurz użytkownika w pełnej immersji w wirtualnym świecie
Użytkownicy Snapchat lubią przeżywać doświadczenia, które zabierają ich w podróż do innego świata niż rzeczywistość. Rzeczywistość rozszerzona pozwala to zrobić, tworząc inny i unikalny świat przez kamerę Snapchat. Dzięki temu użytkownicy Snapchat mogą odkrywać inspirujący świat, spacerując po swoim salonie. To całkowicie immersyjne doświadczenie pozwala ludziom przeżyć coś magicznego i pozytywnie wpłynie na ich opinie o marce, która to oferuje. Na przykład, marka może stworzyć konkretny świat, aby podzielić się przesyłaniem i atmosferą nowego produktu lub nowej serii.