Co to jest jego definicja?

Gamifikacja to zastosowanie mechanika gry w ramach strategii marketing cyfrowy do osiągnięcia konkretnych celów. Znany również jako. gamifikacjaPraktyka ta opiera się na. gaming co jest bardzo popularne wśród młodego pokolenia. Rzeczywiście, młodzi ludzie coraz częściej stronią od reklamowej przesady i są coraz bardziej odporni na tradycyjną reklamę.

Gamifikacja to technika marketingowa, która pozwala na.dotrzeć do młodszej grupy odbiorców, do której trudniej jest dotrzeć z treściami promocyjnymi zbyt proste. Gamifikacja jest więc działaniem polegającym na oferowaniu treści promocyjnych, ale w sposób zabawny świat gier. Użytkownik poczuje się bardziej zaangażowany i dzięki grze będzie mógł wejść w interakcję z marką, która ją oferuje. Najczęściej gamifikację osiąga się poprzez. nagradzanie uczestników którzy są chętni do gry. Nagrody mogą być w postaci prezentów, ale mogą być też w postaci odznak za każdy wyzwanie sondaż.

Studia wykazać, że wskaźnik zobowiązań jest wyższy o 100% gdy tylko mechanika gry zostanie włączona do kampanii cyfrowej.

Kontakt

Różne rodzaje gamifikacji

Istnieje kilka rodzajów wsparcie w tworzeniu strategii gamifikacji. Będziemy rozwijać media cyfrowe, ale gamifikacja może być również realizowana poprzez media fizyczne. Przede wszystkim warto wiedzieć, że każde medium pozwala na.osiągnąć różne cele.

Strony internetowe

Tworzenie treści gamifikowanych na strona internetowa umożliwia osiągnięcie celów e-commerce i SEO. Rzeczywiście, dzięki gamifikacji Twoja strona będzie miała wzrost ruchu kwalifikowanego ponieważ nowi odwiedzający będą przychodzić z zamiarem spędzenia czasu na Twojej stronie (aby wejść w interakcję z treści rozrywkowe). Twój średni czas na sesję zostanie wtedy wydłużony i liczba nowych użytkowników także. Cel konwersji można osiągnąć również poprzez gamifikację. Dzięki dobrze zorganizowanej i stworzonej treści można m.in. zamienić odwiedzającego w klienta. Ponieważ użytkownik jest już na landing page’u Twojej witryny, wszystko, co musisz zrobić, to skierować go do odkrywania Twoich produktów i usług.

Sieci społecznościowe

Strona sieci społecznościowe są najbardziej odpowiednimi mediami dla gamifikacji. Rzeczywiście, młodsze pokolenia są bardzo dobrze zaznajomione z tymi aplikacjami, a sieci społecznościowe dbają o to, by oferować kompletne doświadczenie cyfrowe z wieloma funkcjami. Tutaj cele, które można osiągnąć dzięki gamifikacji, będą w dużo większym stopniu oparte wokół Twojego wspólnota. Oznacza to, że cel tej strategii będzie opierał się na powiększeniu swojej społeczności lub poprawie bliskości do niej. W ten sposób gamifikacja pozwoli Ci nazwiększyć swoją widoczność aby rozwijać swoją społeczność i federacja solidnie.

Aplikacje

Utwórz wniosek aby urozmaicić swoje treści wymaga bardziej poważna i zaawansowana mechanika gry niż na innych nośnikach. Rzeczywiście, możesz wykorzystać swoją istniejącą aplikację lub stworzyć nową dedykowaną. Tego typu wsparcie pozwoli Ci na stworzenie prawdziwego zaangażowanie społeczności i prawdziwy szum w kierunku Twojej aplikacji gamifikowanej. Rzeczywiście, użycie tego medium mogłoby stworzyć rodzaj nowa marka do których użytkownicy będą mieli znacznie bliżej. Jest to możliwe, ponieważ uczestnicy nie będą kojarzyć tej aplikacji z reklamą określonej marki, a raczej z aplikacja stworzona wyłącznie do grania.

Przykłady grywalizacji

illustration jeu concours de subway - gamification

Konkursy na stronach internetowych

Najczęstszym przykładem gamifikacji jest. konkurs na landing page. Istnieje wiele konkursów, które pozwalają markom się wyróżnić. Tutaj chodzi o to, aby uczestnicy przeszli przez etapy, prosząc ich o sprostać wyzwaniom inaczej.

Filtry na portalach społecznościowych

Strona filtry na portalach społecznościowych to treści, które najbardziej nadają się do gamifikacji. Wynika to z faktu, że, rzeczywistość rozszerzona która tworzy filtry, to technologia, która sprawia, że wciągające doświadczenia. W ten sposób można stworzyć efekt oferujący grę AR na portalach społecznościowych. Filtry na portalach społecznościowych są bardzo zabawne i pozwalają przenieść uczestników w wirtualne światy unikalne dla danej marki

Gry oparte na aplikacjach

Najczęściej spotykane zastosowania gamifikacji to. codzienne wyzwania lub wyzwania sportowe. Są na przykład aplikacje, które liczą ilość kroków, a Ty nagradzać odznakami lub punktami gdy osiągniesz różne poziomy.

Jak widać, gamifikacja jest niezbędna i musi być włączona do strategii marketingowej, aby dotrzeć do młodszego targetu. Na stronie Wytwórca filtrówtworzymy filtry dla Snapchata, Instagrama i TikToka. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji!