Rzeczywistość rozszerzona stanie się podstawą sprzedaży w e-handlu
Słynna aplikacja komunikacyjna dla młodego pokolenia, Snapchat Aby podkreślić potencjał narzędzi rzeczywistości rozszerzonej w dzisiejszych czasach, firma opublikowała raport oparty na artykule, w którym podkreślono korzyści płynące z zastosowania rzeczywistości rozszerzonej w promowaniu firm internetowych oraz sposób, w jaki mogą one wpływać na zachowania ludzi. Aplikacja opublikowała raport oparty na artykule, w którym podkreślono korzyści płynące z zastosowania rzeczywistości rozszerzonej w promocji firm w Internecie oraz to, jak może ona wpływać na zachowania ludzi.
Snapchat próbował udowodnić swoją tezę, zbierając odpowiedzi od szerokiego grona użytkowników na podstawie ich wieku. W konkursie wzięło udział ponad tysiąc użytkowników w wieku od 13 do 49 lat. Szeroki zakres nie opierał się jedynie na wieku, ale uwzględniał cztery główne rynki światowe, a mianowicie Stany Zjednoczone, Wielką Brytanię, Królestwo Arabii Saudyjskiej i Francję. Następnie odpowiedzi użytkowników zostały porównane z informacjami dostarczonymi przez branżę oraz z osobami, które znały proces zakupu za pomocą narzędzi AR.
Rzeczywistość rozszerzona ułatwia proces zakupu
Jak wspomniano tutaj, głównym celem Snapchata jest promowanie funkcji wykorzystujących rzeczywistość rozszerzoną, a według opublikowanego raportu rzeczywistość rozszerzona jest obecnie używana znacznie częściej i może stać się ważnym narzędziem w przyszłości. Twierdzenie to zostało poparte raportem z badania pokazującym, że ponad połowa użytkowników, którzy wzięli udział w ankiecie, była już zaznajomiona z rzeczywistością rozszerzoną, a prawie jedna trzecia z nich korzystała już z markowych narzędzi rzeczywistości rozszerzonej.
Okazało się, że ponad połowa użytkowników, którzy mieli do czynienia z rzeczywistością rozszerzoną, poszukuje więcej informacji na ten temat, a większość z tych poszukiwań jest inicjowana przez kamerę Snapchata. Takie zaangażowanie w korzystanie z narzędzi rzeczywistości rozszerzonej jest przydatne w udowodnieniu racji Snapchata, ponieważ pokazuje, że zamiar robienia zakupów w Internecie wzrósł w przypadku dwóch na trzech użytkowników, którzy mieli do czynienia z rzeczywistością rozszerzoną, i że będą oni nadal korzystać z tego doświadczenia, aby kupować inne produkty.
Kontakt
Wciągające doświadczenie, które sprzedaje więcej
W ostatnim czasie wszystkie główne portale społecznościowe i sklepy internetowe wprowadziły narzędzia rzeczywistości rozszerzonej na swoich platformach. Inicjatywy te są głównym powodem, dla którego wykorzystanie tych narzędzi zapewnia nowe sposoby pomocy rynkom internetowym w dostosowaniu się do tych zmian i zmianie ich postrzegania.
Technologia AR została wprowadzona, aby zapewnić użytkownikowi możliwość zanurzenia się w świecie rzeczywistym. Jeśli jednak doświadczenie nie przebiegło zgodnie z planem, użytkownik może przestać korzystać z rzeczywistości rozszerzonej. Dlatego, aby firmy mogły odnieść sukces, muszą zrobić wszystko, co w ich mocy, aby zapobiec wszelkim negatywnym doświadczeniom, w których klient nie jest zadowolony z usług i produktów.