5 powodów, aby włączyć filtr Instagrama w swojej strategii marketingowej

Jest wiele powodów, aby zawierać Filtr na Instagramie w swoich kampaniach marketingowych ale tutaj zajmiemy się tymi najważniejszymi.

création d'un filtre instagram

Kontakt

1. Bardzo liczna publiczność

Rzeczywistość rozszerzona jest wykorzystywana w dziedzinach technicznych, takich jak zdrowie czy przemysł, AR jest również ważną dźwignią dla marketing cyfrowy. Rzeczywiście, grupa portali społecznościowych Facebook ma ponad 3 miliardy miesięcznych użytkowników, z czego 1 miliard na Instagram. Jest to zatem idealne miejsce do promować swoją markę niezależnie od publikowanych treści.

Odnośnie rozszerzonej rzeczywistości, Filtry na Instagramie są bezsprzecznie najlepsze pod względem ROI. Kampania oparta na filtrze będzie zatem skuteczniejsze niż tradycyjne treści. Ponadto Efekty AR są bardzo cenione przez użytkowników i pochłaniają znacznie więcej. 8 na 10 użytkowników spędza średnio więcej niż minutę na doświadczaniu rzeczywistości rozszerzonej 5 z nich trwało dłużej niż 2 minuty.

Wreszcie, aby potwierdzić ten pierwszy powód, należy również zauważyć, że 60% Instagramowicze wykorzystują efekty rozszerzonej rzeczywistości co jest totalnie ogromne i udowadnia, że widzowie bardzo lubią filtry z Instagrama.

2. Duża i równie zaangażowana publiczność

Możesz pomyśleć: „OK, docieram z filtrem do wielu osób, ale czy jest to skuteczne?

Tak, znaczenie rozszerzonej rzeczywistości nie kończy się na jej zasięgu. Filtr prosi użytkownika owchodzić w interakcję z treścią, aby odkryć wszystkie możliwości jakie oferuje filtr Instagram. Użytkownik będzie zatem pochłonięty doświadczeniemPobawi się filtrem i intuicyjnie zainteresuje się marką. Osoba przejdzie 5 razy więcej czasu na doświadczeniach związanych z rzeczywistością rozszerzoną niż na filmiku zamieszczonym na Instagramie.

Strona gamifikacja filtra jest najbardziej oportunistycznym rozwiązaniem, ponieważ jeszcze bardziej absorbuje użytkownika w doświadczenie rzeczywistości rozszerzonej.

3. Wyróżnij się na tle konkurencji

Filtry na Instagramie są obecne od dawna, ale kampanie marek w AR na Instagramie nie są jeszcze zbyt powszechne. Dlatego też pozwala na. wyróżnienie się na tle konkurencji poprzez oferowanie interaktywnych treści, 100 % na zamówienie i niepowtarzalny.

4. Filtry służą do wielu celów

Jak wyjaśniono powyżej, filtry AR są 100% konfigurowalne i dlatego pozwalają na nadawanie komunikatów, które chcemy przekazać.

W ten sposób można łatwo :

  • wzmocnić swój wizerunek swojej marki
  • zwiększyć współczynnik konwersji
  • promować nowy produkt
  • zoptymalizować jego strategia drive to store

5. Użytkownicy stają się ambasadorami Twojej marki

Aby zakończyć tę piątkę, chcieliśmy zwrócić uwagę na ewolucję miejsce użytkowników w strategii cyfrowej. W sieciach społecznościowych, gdy coś opublikujesz, nie możesz całkowicie kontrolować, co użytkownicy z tym zrobią. Z jednej strony może to być wadą, ale dla filtrów jest to rzeczywista korzyść.

Rzeczywiście, kiedy osoba odkrywa filtr Instagrama, który naprawdę lubi, będzie szybko podziel się nim z innymi poprzez opowiadania lub prywatne wiadomości. Użytkownik staje się wtedy ambasador marki nie mając tak naprawdę o tym pojęcia i dzięki temu możesz dotrzeć nawet do nowych osób, które wcześniej nie widziały Twojego filtra. Tak więc, na niższe kosztytwoja publiczność i widoczność szybko się rozszerza dzięki użytkownikom Instagrama.

Czy masz w planach jakiś projekt lub chciałbyś dowiedzieć się więcej o możliwościach, jakie daje rzeczywistość rozszerzona? Skontaktuj się z naszymi ekspertami !