Jak dodać filtr na Instagramie?

Zanim zaczniesz importować swój filtr na Instagram, sprawdź następujące punkty.

  • Filtr musi być zgodny z polityką Facebooka
  • Jeśli publikujesz filtr dla konta biznesowego, sprawdź, czy konto podłączone do komputera jest powiązane z kontem biznesowym.

Jeśli stworzyliśmy dla Ciebie filtr rzeczywistości rozszerzonej, zajmiemy się wszystkim.

KROK 1: Zaloguj się do Spark AR Hub, aby dodać filtr na Instagram

instagram-filtre-spark-ar
  • Zaloguj się przez łącze na Facebook Hub Spark AR (Interfejs publikowania filtrów na Facebooku i Instagram w rzeczywistości rozszerzonej).
  • Zaimportuj żądany plik i wybierz konto, na którym chcesz opublikować efekt na Instagram.

Kontakt

Wybierz nazwę dla swojego filtra. Nazwa efektu będzie widoczna za każdym razem, gdy udostępnisz historię z jego użyciem.

Importowanie ikony efektu

KROK 2: Przetestuj filtr na Instagramie po raz ostatni

Przetestuj filtr po raz ostatni, korzystając z podanego łącza, na różnych osobach i smartfonach różnych marek, aby przekonać się o jego skuteczności. Należy jednak pamiętać, że łącze jest ograniczone do 50 użyć i nie pozwala na udostępnianie efektu w historii.

KROK 3: Odwoływanie się do filtra na Instagramie

Kategoria filtra

Jest to najważniejszy krok, aby znaleźć się na Instagramie. Przede wszystkim należy wybrać kategorię odpowiadającą danemu efektowi. Istnieje kilkanaście kategorii (zwierzęta, kolor i światło, śmieszne, wydarzenia…), dlatego nie możesz popełnić błędu przy wyborze.

Słowa kluczowe, które będą reprezentować Twój filtr

Słowa kluczowe pozwalają na wyróżnienie Cię przez Instagram zgodnie z Twoim profilem. Jest to element, którego nie należy lekceważyć. Należy opisać efekty działania filtra, nie wahaj się używać synonimów i słów w języku angielskim. (Maksymalnie 50 słów)

Film demonstracyjny Twojego filtra

Ten film będzie filmem prezentacyjnym Twojego efektu. Większość użytkowników będzie go oglądała jako przykład przed użyciem filtra.

KROK 4: Krok końcowy

Czas trwania publikacji filtra

Na tym etapie można zdecydować, czy filtr ma być aktywny od razu po zatwierdzeniu go przez zespoły Facebooka, czy też ma być dostępny tylko przez określony czas.

Ustawienie go na dany okres może być idealne dla wydarzeń, wiadomości itp. (Oczywiście, jeśli zdecydujesz się aktywować go od razu, będziesz mógł go później dezaktywować na pulpicie nawigacyjnym).

Wyjaśnienia dotyczące filtra dla moderatorów Facebook

Ważne jest, aby przekazać moderatorom szczegółowe informacje na temat komentarzy. Punkty do uwzględnienia:

  • Działanie filtra
  • Wyjaśnij wybór kategorii Opisz efekt

Sprawdź wszystkie informacje po raz ostatni

Ostatni krok: Przejrzyj wszystkie informacje wprowadzone od pierwszego kroku! Można je zmienić, jeśli popełniło się błędy.

Gotowe

Twój filtr jest teraz sprawdzany przez moderatorów Facebooka. Uzyskanie informacji zwrotnej od nich trwa od 2 do 10 dni roboczych.

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak utworzyć filtr na Instagram? Zapoznaj się z nasza strona.