Jak sponsor w opowiadaniu dźwięk Filtr na Instagram ?

Czym są story sponsorowane dla filtrów Instagram?

W celu promowania markowego filtra można zasponsorować Filtr na Instagram tak, aby pojawiła się ona w stories feed. 

Użytkownik może następnie wypróbować filtr bezpośrednio, przesuwając palcem w górę, co przekieruje go do aparatu z włączonym filtrem. Taki sposób informowania o nowym filtrze zapewnia szeroką dystrybucję i znaczną liczbę wyświetleń.

Dlaczego warto sponsorować filtr na Instagram?

Filtry na Instagramie i Facebooku to treści takie jak wszystkie inne w sieciach społecznościowych. Dlatego ważne jest, aby o nich informować, aby społeczność je dostrzegła. W rzeczywistości filtry nie pojawiają się w wiadomościach na Instagramie i Facebooku, a jedynym sposobem informowania o nich jest opowiadanie lub zwykła publikacja promująca filtr. 

Sponsorowanie filtra w opowiadaniu to prosty i skuteczny sposób na przekazanie informacji na jego temat.

Kontakt

Jak zasponsorować filtr na Instagram?

1 – Uzyskaj dostęp do kierownik kampanii Meta

2 – Utwórz nową kampanię

sponsoriser-un-filtre-instagram-facebook

3 – Wybierz cel zgodny z reklamami w rzeczywistości rozszerzonej (Świadomość marki, Zasięg, Ruch lub Konwersje) i kliknij Kontynuuj.

4- Wybierz grupę odbiorców, miejsca i budżet, a następnie kliknij przycisk Kontynuuj.

5 – W obszarze Format kliknij opcję Obraz/pojedyncze wideo.

6 – Zaimportuj wideo z kanału News Feed. Kliknij przycisk Importuj wideo, aby zaimportować nowy film, lub Przeglądaj bibliotekę, aby wybrać film z biblioteki. Uwaga: film musi mieć rozmiar opowiadania (1080 x 1920 px).

7 – Zaznacz pole obok opcji „Add an Instant Experience” (Dodaj natychmiastowe doświadczenie), a następnie wybierz opcję Add an AR Experience (Dodaj doświadczenie AR).

8- Kliknij na Użyj szablonu, aby otworzyć okno „Dodaj doświadczenie AR”.

9 – Kliknij przycisk Efekt i wybierz z menu rozwijanego efekt, którego chcesz użyć.

10 – Dodaj adres URL witryny i wezwanie do działania, a następnie kliknij przycisk Gotowe.

11- W menu rozwijanym „Tekst nakładki” wybierz czynność, do której wykonania chcesz zaprosić użytkowników, aby uruchomić doświadczenie AR. Pozostaje tylko wyświetlić podgląd reklamy AR. Jeśli wynik jest zadowalający, można zatwierdzić operację.

Chcesz stworzyć filtr Instagrama dla swojej marki? Skontaktuj się z jednym z naszych ekspertów!