Od czasu swojej premiery w 2010 roku, Instagram stał się najpopularniejszym Ulubiona sieć społecznościowa internautów z ponad 2 miliardami użytkowników miesięcznie na całym świecie do 2023 roku. Biorąc pod uwagę masowe wykorzystanie tej platformy, która plasuje się na druga najczęściej pobierana aplikacja Reklamodawcy na całym świecie wykorzystują w pełni jego potencjał, publikując atrakcyjne i angażujące treści, w szczególności za pomocą filtrów rzeczywistości rozszerzonej na Instagramie. Tutaj oferujemy różnorodne pomysły i porady aby wymyślić pomysł na filtr, który będzie odpowiedni i angażujący dla Twojej marki. 

Znajdź pomysł na filtr na Instagramie: różne dostępne formaty

Filtry animacji twarzy

Filtry na Instagramie Animacja twarzy są najpopularniejsze i najbardziej pożądane przez marki. Nie tylko mogą być używane do dodawania animowanych treści w rzeczywistości rozszerzonej, ale mogą również promować markę poprzez dodanie jej logo lub flagowego produktu. Jeśli więc chcesz tworzyć wysokiej jakości treści, zwiększyć współczynnik konwersji lub przyciągnąć lub zatrzymać klientów, ten rodzaj filtra doskonale nadaje się do kampanii content marketingowej na Instagramie.

Filtry kół

Dzięki ich oryginalności filtry kół są bardzo modne na Instagramie. Ponadczasowe i unikalne, pozwalają na losowe przewijanie wszelkiego rodzaju treści zgodnie z celem marki (patrz poniżej), w formie obrazów lub tekstu. Korzystając w szerokim zakresie z tej funkcji, marki mogą oferować interaktywne treści użytkownikom, którzy z przyjemnością dzielą się swoimi filmami z filtrem ruletki ze swoją społecznością.

Wizualizacja 3D i immersyjne filtry opakowań

Strona Wizualizacja 3D filtry, podobnie jak opakowanie immersyjne są bardzo popularne wśród marek z witrynami e-commerce. Pozwalają one pokazać produkt pod każdym kątem lub wypróbować go wirtualnie dzięki wizualizacji 3D. Na Instagramie tego typu treści są bardzo popularne i można je wykorzystać do zintegrowania przycisków Calls To Action, aby przyciągnąć użytkowników do strony internetowej.

Filtry gier AR

Filtry do gier rzeczywistości rozszerzonej są bardzo popularne na Instagramie. Stanowią one wyzwanie dla użytkowników, aby lepiej poznali markę i jednocześnie dobrze się bawili. W ramach strategii Brand Content Gry AR pozwalają użytkownikowi na większe zaangażowanie w efekt rozszerzonej rzeczywistości poprzez poruszanie się przed kamerą.

Kontakt

Znajdź pomysł na filtr na Instagramie: różne dostępne formaty

Jest rzeczą oczywistą, że publikowanie filtrów na Instagramie wymaga przestrzegania bardzo szczegółowego zestawu wytycznych, aby uniknąć masowej dystrybucji nieodpowiednich treści w sieci społecznościowej. Przede wszystkim filtry nigdy nie mogą zawierać brutalnych, nienawistnych lub seksualnych treści ani promować nielegalnych produktów. To samo dotyczy treści dyskryminujących, rasistowskich lub seksistowskich lub wszelkich innych treści, które mogą obrazić grupę, społeczność lub mniejszość. Z technicznego punktu widzenia wszystkie elementy włączone do filtrów (logo, obrazy, nazwiska celebrytów itp.) muszą być wolne od praw lub podlegać uprzedniej autoryzacji właścicieli w celu ich swobodnego wykorzystania. Należy jednak zauważyć, że przedstawione tutaj zasady dotyczące filtrów rzeczywistości rozszerzonej stanowią jedynie podsumowanie. Ważne jest, aby zapoznać się z pełnymi zasadami, które Instagram udostępnia pod adresem Spark AR Studio.

Znajdź pomysł na filtry Instagram w oparciu o swoje cele

Strategia treści marki dla angażującego filtra Instagram

Strategia ta opiera się na podkreślaniu marki i jej wartości w celu federacja klientów oraz Wyróżnij się na tle konkurencji. Jak wspomniano powyżej, filtry animacji twarzy są idealne do tej strategii, ponieważ umożliwiają integrację elementów marki z użytkownikiem. Pozwoli to użytkownikowi na asymilacja uniwersum filtrów z marką która ze swojej strony będzie mogła zwiększyć wskaźnik zaangażowania z filtrem Instagram.

Filtr Instagram na premierę produktu

Kiedy marka chce promować nowy produkt Filtry rolkowe to idealna strategia marketingu cyfrowego. Niezwykle popularne na Instagramie, przemawiają do użytkowników ze względu na ich wyjątkowy i interaktywny jest to cenna okazja dla marek. Przewijanie produktów przed użytkownikiem nie tylko pozwala zaprezentować markę w bardziej atrakcyjny sposób, ale także ułatwia użytkownikowi znalezienie produktu, którego szuka cały zakres ale także wyróżnianie nowych produktów.

Aktywacja filtra Instagram

Partnerstwo z Soprano

Wykorzystanie rzeczywistości rozszerzonej na Instagramie oferuje odpowiednie możliwości dla konkretnych aktywacji. Poprzez opracowanie strategii cyfrowej dla uruchomienie filtra Instagram można uzyskać spostrzeżenia bardzo ważne dla strategii cyfrowej. Dlatego zalecamy tworzenie filtrów zawierających konkursy dostępne poprzez zeskanowanie prostego Kod QR na opakowaniach produktów. Partnerstwo z influencerami może być również korzystne dla zapewnienia, że marka wzrost widoczności lub zrobić promowanie wydarzenia.

Promowanie wydarzenia za pomocą filtra Instagram

Instagram jest powszechnie używaną siecią społecznościową, więc promowanie wydarzenia za pomocą filtra rzeczywistości rozszerzonej jest całkowicie odpowiednią strategią. Aby to zrobić, dobrym pomysłem jest Wymyśl pomysł na filtr, który będzie powiązany z wydarzeniem. podobnie jak TF1 dla swojego nowego serialu.